Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

vacaro
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 mei 2010 16:28

vacaro 09 sep 2011 04:00

Heb er ook een andere fiets bij, een mountainbike.
Een Koga Miyata X-Runner-A, stond bij de plaatselijke lbs 2dehands, maar koopje:

Afbeelding

Volledig LX afgemonteerd, Rockshox Judy SL voorvork, Mavic Crosride velgen en Schwalbe Racing Ralphs banden erop.
Fijn fietske voor mij.
MTB on my Scott, road on my Thompson! Scott replaced by a Koga Miyata!
Vanaf het moment dat ik kon praten, moest ik luisteren!

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 09 sep 2011 11:25

djee-djee schreef:wat een beesten hier, niet te doen!

En dan is er ook nog een droomfiets topic...

;)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

markw
Forum-lid
Berichten: 127
Lid geworden op: 13 jan 2010 19:17

markw 13 sep 2011 16:05

Al een tijdje in bezit, maar nu met volledige campa groep (op remmen na).
Droomfiets:
Afbeelding

Gebruikersavatar
distortion
Forum-lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 13 aug 2010 16:07

Gebruikersavatar distortion 14 sep 2011 00:07

Vandaag is de diagnose gesteld dat het de vorm aan neemt van een aandoening:

Afbeelding
Simpelweg omdat het zo is!

Gebruikersavatar
JohnAiFi
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 jul 2011 20:39
Locatie: Baarn

Gebruikersavatar JohnAiFi 14 sep 2011 12:50

JohnAiFi schreef:
JohnAiFi schreef:
JohnAiFi schreef:Ik was een tijd terug hier ook al op het forum maar ben me inlog gegevens kwijt (jwxbaarn)

Na lichamelijke problemen met hart en tussen de oren mag ik toch weer wat gaan doen van de artsen

Alles verkocht een tijd geleden van fiets kleding tot rollerbank tot en met de fietspomp

Maar nu weer van de week een fiets gekocht en wacht nog op wat spulletjes en dan weer voor weinig een fijne fiets maken, komt nog ander zadel op bidonhouders cranckstel remmen en nog wat kleine dingetjes om hem eigen te maken

FSA triple cranckstel
Cannondale Theta remmen
Selle Italia zadel

Heb ook gelijk een paar mooie oude 36 spaaks wielen eronder gezet voor de massa die er nu op moet gaan zitten


Kan niet wachten om gewoon weer lekker rustig door de polder even een klein uurtje te trappen

Alleen nog op zoek naar een paar andere shifters van Shimano of een paar van Campagnolo en dan met een Shiftmate


Afbeelding
"Arno van Boeijen" 15/09/1968 - 02/04/2003

Schmutzi
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 sep 2011 12:41

Schmutzi 14 sep 2011 12:54

Afbeelding

Gezellig in de (Italiaanse) trein. Niet echt mijn fiets, maar van mijn schoonvader die er niet meer op rijdt. Kan er dus niet al te veel aan veranderen, maar hoeft ook niet echt. Ander zadel zou fijn zijn, en zwarte stuurtape misschien sjieker. Ik rijd ermee rond in Abruzzo en soms mag 'ie dus mee naar Rome....

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 14 sep 2011 13:02

Goed geregeld. En mooi fietsje. Ik vind dat witte stuurlint wel passen. Als het om evenwicht gaat misschien een wit zadeltje? Wat is dat trouwens voor een zadel?
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Schmutzi
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 sep 2011 12:41

Schmutzi 14 sep 2011 13:04

farelli schreef:Goed geregeld. En mooi fietsje. Ik vind dat witte stuurlint wel passen. Als het om evenwicht gaat misschien een wit zadeltje? Wat is dat trouwens voor een zadel?
Ik weet 't niet, zou even moeten kijken, ik schat een zadel zo oud als de fiets. Vermoed iets te hard ofzo, als ik lang rijd krijg ik problemen met gevoelloze voeten en onderrug (of is dat gewenning?).

gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 14 sep 2011 23:17

Schmutzi schreef:
farelli schreef:Goed geregeld. En mooi fietsje. Ik vind dat witte stuurlint wel passen. Als het om evenwicht gaat misschien een wit zadeltje? Wat is dat trouwens voor een zadel?
Ik weet 't niet, zou even moeten kijken, ik schat een zadel zo oud als de fiets. Vermoed iets te hard ofzo, als ik lang rijd krijg ik problemen met gevoelloze voeten en onderrug (of is dat gewenning?).
De hardheid van een zadel heeft het vaak niet mee te maken, meer met de vorm of de positionering (naar voren of naar achteren)
Rijdt zelf met Selle Italia SLR en daar zit erg weinig padding in, maar lekker dat die rijdt, gewoon een erg goede pasvorm

(op de foto in onderschift zie je hoe plat dat ding is...)
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 15 sep 2011 08:54

Het doet me een beetje (niet helemaal) denken aan de Rolls en dat zou qua tijd wel kunnen kloppen. Ik vond de zadels van destijds niet zo extreem hard. Misschien moet je eens naar je positie (laten) kijken. En mbt je voeten, zijn je schoenen, zolen wel hard genoeg?
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

kenben
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 18 jul 2009 13:49
Locatie: regio Noord Nederland

kenben 17 sep 2011 13:00

Mijn nieuwe frame/fiets voor 2012... gekozen om deze zwart/wit te laten spuiten, zodat ie beter bij de teamkleding past. Soignee is natuurlijk belangrijk! :mrgreen:

Carbon frame, remkabel door bovenbuis, geïntegreerde cups (BB25) waardoor bracket net iets breder is en dus stijver zou moeten zijn (tja wie weet t?). Maar karretje rijdt lekker en voldoet aan mijn wensen en eisen..dus geen klagen!

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Roadbike(s): Switch SPL++ & Switch Naked+/ Dirt: Corratec X-bow 29"

ugaduga
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2011 16:06

ugaduga 17 sep 2011 16:36

Toch maar eens wat foto's gemaakt van m'n fiets.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us


Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Plaats reactie