Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK 2011 Kopenhagen

Gebruikersavatar
canyon81
Forum-lid
Berichten: 782
Lid geworden op: 05 sep 2009 20:43

Gebruikersavatar canyon81 18 sep 2011 21:19

Tom Veelers, Koen de Kort, Steven Kruijswijk, Bram Tankink en Lieuwe Westra staan op de reservelijst. Tom Veelers maar een kans geven dan?
Eenvoud kenmerkt het ware.

berto
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 okt 2008 13:14

berto 18 sep 2011 21:51

Volgens nusport.nl wordt Gesink vervangen door Kruijswijk.
Groet,

Berto

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 18 sep 2011 21:55

berto schreef:Volgens nusport.nl wordt Gesink vervangen door Kruijswijk.
Ik wilde het net melden.
Een waardig vervanger. Ik begreep sowieso al niet waarom hij niet mee was...
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

frank8610
Forum-lid
Berichten: 204
Lid geworden op: 23 aug 2009 23:42

frank8610 18 sep 2011 23:34

HenH schreef:
berto schreef:Volgens nusport.nl wordt Gesink vervangen door Kruijswijk.
Ik wilde het net melden.
Een waardig vervanger. Ik begreep sowieso al niet waarom hij niet mee was...
Omdat het niet echt zijn terrein is? Van Vliet had beter een Veelers of De Kort mee kunnen nemen. Als ze er bij kunnen blijven maken ze theoretisch meer kans dan dat Kruijswijk zou doen als hij er bij kan blijven........
Of hij moet dit soort jongens willen 'WK-rijpen' voor als het WK in Limburg is in 2013? Maargoed dat lijkt me wat boven de pet van Van Vliet gaan, die toch een wat dommige indruk maakt ook met zijn optreden in dat RTL7 programma tijdens de Tour (even de naam kwijt). Daar kwam hij ook niet lekker voor de dag.

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 19 sep 2011 01:33

frank8610 schreef:
HenH schreef:
berto schreef:Volgens nusport.nl wordt Gesink vervangen door Kruijswijk.
Ik wilde het net melden.
Een waardig vervanger. Ik begreep sowieso al niet waarom hij niet mee was...
Omdat het niet echt zijn terrein is? Van Vliet had beter een Veelers of De Kort mee kunnen nemen. Als ze er bij kunnen blijven maken ze theoretisch meer kans dan dat Kruijswijk zou doen als hij er bij kan blijven........
Of hij moet dit soort jongens willen 'WK-rijpen' voor als het WK in Limburg is in 2013? Maargoed dat lijkt me wat boven de pet van Van Vliet gaan, die toch een wat dommige indruk maakt ook met zijn optreden in dat RTL7 programma tijdens de Tour (even de naam kwijt). Daar kwam hij ook niet lekker voor de dag.
Hebben 'we' ook het WK 2013 naar Limburg kunnen halen? :mrgreen:
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

Gebruikersavatar
vantheman
Forum-lid
Berichten: 626
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:29
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar vantheman 19 sep 2011 08:21

frank8610 schreef:
HenH schreef:
berto schreef:Volgens nusport.nl wordt Gesink vervangen door Kruijswijk.
Ik wilde het net melden.
Een waardig vervanger. Ik begreep sowieso al niet waarom hij niet mee was...
Omdat het niet echt zijn terrein is? Van Vliet had beter een Veelers of De Kort mee kunnen nemen. Als ze er bij kunnen blijven maken ze theoretisch meer kans dan dat Kruijswijk zou doen als hij er bij kan blijven........
Of hij moet dit soort jongens willen 'WK-rijpen' voor als het WK in Limburg is in 2013? Maargoed dat lijkt me wat boven de pet van Van Vliet gaan, die toch een wat dommige indruk maakt ook met zijn optreden in dat RTL7 programma tijdens de Tour (even de naam kwijt). Daar kwam hij ook niet lekker voor de dag.
Kruijswijk is een goede talentvolle klimmer en ronderenner maar zo ver als ik weet heeft hij nog nooit een goede of zelfs maar een redelijke klassering gereden in een eendaagswedstrijd.

Bijna alle landen nemen minimaal 1 sprinter op in hun ploeg alleen Nederland niet.
Bettini heeft al gezegd dat Benatti de kopman is en dat ze er voor zorgen dat er in iedere ontsnapping een Italiaan mee moet zijn.
Die zal dan zijn dan niet meerijden en zeggen dat Benatti de kopman is.
De Belgen zullen hetzelfde doen met Gilbert, de Spanjaarden met Freire, de Fransen met Feillu, de Duitsers met Martin/Greipel, de Engelsen met Cavendish, de Australiers met Goss, de Amerikanen met Farrar.
Ik ben bang dat met deze ploeg Nederland geen enkele kans maakt omdat alle landen weten dat de Nederlandse renners 100% gokken op een ontsnapping en verder niets achter de hand hebben en dat de Nederlandse renners dus vol door moeten rijden in een ontsnapping.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 19 sep 2011 08:34

vantheman schreef:Bijna alle landen nemen minimaal 1 sprinter op in hun ploeg alleen Nederland niet.
Wat is Ligthart dan wel in jouw ogen? Een klimmer? Maar dan nog: ook als je Ligthart, Veelers, Van Hummel en Bos meeneemt moet Nederland voor een ontsnapping gaan want die sprinters "achter de hand houden" voor een sprint is onzinnig - ze leggen het stuk voor stuk af tegen renners als Cavendish, Farrar, Goss en Hushovd.
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 19 sep 2011 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 19 sep 2011 08:35

Van Vliet toont met de selectie van Kruijswijk andermaal zijn onvermogen.

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 19 sep 2011 10:03

lvgh schreef:Van Vliet toont met de selectie van Kruijswijk andermaal zijn onvermogen.
eens. Kruijswijk heeft het de laatste maanden zwaar en is niet in zijn topvorm. Kies dan voor Westra of desnoods Koen de Kort.
Train ze!

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 19 sep 2011 10:15

lvgh schreef:Van Vliet toont met de selectie van Kruijswijk andermaal zijn onvermogen.
Natuurlijk is dit geen team voor het parcours dat er in Kopenhagen is(maar daar waren we het geloof ik al lang over eens) maar hij maakt wel een logische keuze door weer een klimmerstype te selecteren.
Zijn plan ineens omgooien dat zou op onvermogen lijken.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 19 sep 2011 10:36

Tankink was logischer IMHO.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27868
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 19 sep 2011 13:46

Ik vermoed dat Van Vliet hem meeneemt om ervaring op te doen. Het is zo maar een wild guess, maar een ander argument kan ik echt niet verzinnen.

Plaats reactie