Hallo forumleden,
Ben al een paar dagen bezig op de 145 km te downloaden op m'n edge 800. Het formaat zoals op de site van le champion is op een of andere wijze niet te downloaden vai garmin-connect. Zelf staat de tourtocht ook niet op de site van garmin-connect, anders zou ik hem vanaf hier kunnen downloaden. Ik heb van alles geprobeerd, geconferteerd tot ik een ons woog, maar het lukt niet. zou iemand de tocht kunnen oploaden op de garmin-connect site, zodat ik hem kan dwonloaden via de explore mogelijkheid. Bij voorbaat dank. RR/JanWillem
route dam tot dam classic
- superrose
- Forum-lid
- Contact
ze hebben toch pijltjes
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
@roderaaf: Ik heb een garmin forerunner maar het is mij ook niet gelukt om het bestand goed te importeren.
Volgens mij is het probleem dat het bestand uit twee courses bestaat.
Ik heb het wel op gpsies gezet maar zoals je daar kan zien klopt het er niet veel van: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tdbccnpccxsgztco" onclick="window.open(this.href);return false;.
@superrose. Ik heb vorige week Boogies extreme gereden en dan is het toch een stuk prettiger rijden met een GPS.
Op dit forum hebben verschillende mensen bericht dat ze verkeerd gereden zijn omdat er bordjes ontbraken,
Daarnaast heb je soms kilometers lang geen bordjes en dan twijfel je soms of je wel goed rijdt.
Dan is toch wel prettig om met 1 blik op je GPS te zien dat je nog op de route zit.
Volgens mij is het probleem dat het bestand uit twee courses bestaat.
Ik heb het wel op gpsies gezet maar zoals je daar kan zien klopt het er niet veel van: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tdbccnpccxsgztco" onclick="window.open(this.href);return false;.
@superrose. Ik heb vorige week Boogies extreme gereden en dan is het toch een stuk prettiger rijden met een GPS.
Op dit forum hebben verschillende mensen bericht dat ze verkeerd gereden zijn omdat er bordjes ontbraken,
Daarnaast heb je soms kilometers lang geen bordjes en dan twijfel je soms of je wel goed rijdt.
Dan is toch wel prettig om met 1 blik op je GPS te zien dat je nog op de route zit.
De GPX route die nu op de site te vinden is werkt volgens mij wel. Althans hier laadt hij prima in GPSIES waarna je hem in alle mogelijke formaten kunt omzetten en downloaden. Routes zijn op de DtD site te vinden http://tinyurl.com/6j3gjws
@ Korrel en ook aan alle andere bikkels die gister de DtD hebben gefietst. Net voor de start was het nog droog, klokslag 8 uur begon het te regenen. Werkelijk de hele tocht (140 km) heeft het geregend, met als klapstuk de terugkomst in Amsterdam. In de buurt van het Waterloplein begon het echt de stront-van-de-dijk te regenen met klappen onweer als toegift. een collega die ik uit het oog was verloren was toen nog in Waterland aan het ploeteren en meldde een heftige hagelbui met blikseminslagen valkbij!!
De route heb ik niet meer kunnen downloaden maar is wel opgenomen op de Edge 800. Gemiddelde temperatuur gister (volgens de Edge) was 9.6 graden Celius!!
Heb bij terugkomst een uur in een warm bad gelegen, pas toen werd ik een beetje warm
Wedden dat het bij de volgende editie te warm is?!
De route heb ik niet meer kunnen downloaden maar is wel opgenomen op de Edge 800. Gemiddelde temperatuur gister (volgens de Edge) was 9.6 graden Celius!!
Heb bij terugkomst een uur in een warm bad gelegen, pas toen werd ik een beetje warm
Wedden dat het bij de volgende editie te warm is?!
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.
[quote="roderaaf. Net voor de start was het nog droog, klokslag 8 uur begon het te regenen.....quote]
Herkenbaar, op het moment dat iedereen aangekleed was en zeiden :"we gaan !!" begon het non-stop te regenen.
145 km respect !!! ik had me voor 105km ingeschreven, maar door een verkleunde fiietsmaat, ben ik vanaf Edam direct naar A'dam afgebogen om hem naar huis te brengen.
Heb werkelijk een half uur met de kachel op 10 in de auto gezeten om vooral m'n tenen te ontdooien.
De rest van onze groep (5 man) heeft de 105km nog uitgereden, zal maar niet beginnen hoe zij eruit zagen...
..laten we het hopen volgend jaar 30 graden !...
Herkenbaar, op het moment dat iedereen aangekleed was en zeiden :"we gaan !!" begon het non-stop te regenen.
145 km respect !!! ik had me voor 105km ingeschreven, maar door een verkleunde fiietsmaat, ben ik vanaf Edam direct naar A'dam afgebogen om hem naar huis te brengen.
Heb werkelijk een half uur met de kachel op 10 in de auto gezeten om vooral m'n tenen te ontdooien.
De rest van onze groep (5 man) heeft de 105km nog uitgereden, zal maar niet beginnen hoe zij eruit zagen...
..laten we het hopen volgend jaar 30 graden !...
De hel van Noord Holland...
Weldadig de massage van de benen tijdens die hagelbui in Waterland.
Wat maakt het uit, nog maar enkele kilometers te gaan.
Apart de aankomst op de Dam tussen het winkelend toeristenvolk
en dan na afloop thuis in de zon nagenieten, alsof regen, wind, hagel en onweer die dag nooit bestaan hebben.
Volgend jaar weer!
Weldadig de massage van de benen tijdens die hagelbui in Waterland.
Wat maakt het uit, nog maar enkele kilometers te gaan.
Apart de aankomst op de Dam tussen het winkelend toeristenvolk
en dan na afloop thuis in de zon nagenieten, alsof regen, wind, hagel en onweer die dag nooit bestaan hebben.
Volgend jaar weer!