Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Je kunt een citaat bewerken hè. Een foto hoeft toch niet iedere keer mee.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Wat ik nu toch weer in mijn mailbox kreeg. Ik geloof er niets van dat 'Eddy' zijn frames daar laat produceren...
Dear Customer,
How are you?
Eddy carbon road frame Merckx, which model I attached the photo,
Eddy as our customer, who cancell the road frame order after production done.
Which frame after their permission, are allowed to sell at the special price, at USD350/set including frame+fork+seatpost+seatclamp.
Have stocking as following,
If there any you need pls keep me informed.
Best regards!
Modbreak: Geen foto's van namaak plaatsen......
Dear Customer,
How are you?
Which frame after their permission, are allowed to sell at the special price, at USD350/set including frame+fork+seatpost+seatclamp.
Best regards!
Modbreak: Geen foto's van namaak plaatsen......
Anima Sana In Corpore Sano.
Nee natuurlijk niet! Nou ja: Natuurlijk laat Eddy wel zijn carbon frames in China maken, net als iedereen. Maar natuurlijk laat Eddy niet een partij reeds geproduceerde frames direct doorverkopen door de chineze fabriek. Dus het is namaak (misschien wel goede namaak, maar toch), en dit is uiteraard niet met de toestemming van Eddy.danoontje schreef:Wat ik nu toch weer in mijn mailbox kreeg. Ik geloof er niets van dat 'Eddy' zijn frames daar laat produceren...
Dear Customer,
How are you?
Best regards!
Hierbij plaatje van de china fiets die ik voor mijn vader heb opgebouwd. Bedenk de rode kleur bij de "Merckx" weg en volgens mij hebben we hetzelfde frame. Ook alle nokjes zijn hetzelfde uitgevoerd en gepositioneerd.
Zijn geen kleine jongens overigens, want ze stonden ook op de Eurobike. Geloof echter niet dat die frames met toestemming van Merckx worden verkocht. En ze gaan ook echt geen bergen Merckx frames produceren zonder contract. Die chinezen zijn ook niet gek.
![Afbeelding](http://i1128.photobucket.com/albums/m487/jsparie/vakantie2011302.jpg)
Zijn geen kleine jongens overigens, want ze stonden ook op de Eurobike. Geloof echter niet dat die frames met toestemming van Merckx worden verkocht. En ze gaan ook echt geen bergen Merckx frames produceren zonder contract. Die chinezen zijn ook niet gek.
![Afbeelding](http://i1128.photobucket.com/albums/m487/jsparie/vakantie2011302.jpg)
Is gewoon een Chinese tradingcompany die de kale frames koopt en zelf de frames gelakt (als Merckx) aanbiedt.
Dit gebeurt ook met de replica Pinarello's. Tradingcompanys kopen de ongelakte frames en spuiten ze zelf af als bv.Pinarello of Bianchi.
Zoals aaaaa, bbbbb ,cccccc. En zo zijn er nog tientalle aanbieders.
Modbreak: namen veranderd. Géén aanbieders van namaak noemen, dank u.
Dit gebeurt ook met de replica Pinarello's. Tradingcompanys kopen de ongelakte frames en spuiten ze zelf af als bv.Pinarello of Bianchi.
Zoals aaaaa, bbbbb ,cccccc. En zo zijn er nog tientalle aanbieders.
Modbreak: namen veranderd. Géén aanbieders van namaak noemen, dank u.
Laatst gewijzigd door natres op 22 sep 2011 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- thestudent
- Forum-lid HC
Het mooiste is nog dat het zo knullig gespoten is dat het nog niet 0.1sec geloofwaardig is.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Hallo ,jsparie schreef:Hierbij plaatje van de china fiets die ik voor mijn vader heb opgebouwd. Bedenk de rode kleur bij de "Merckx" weg en volgens mij hebben we hetzelfde frame. Ook alle nokjes zijn hetzelfde uitgevoerd en gepositioneerd.
En mag ik vragen welke hoogte deze balhoofdbuis is aub ?
Indien mogelijk ook de maat TOP/TOP gemeten ?
en het bijzonderste ... de prijs aub ?
van welke Chinees is deze kader afkomstig ?
mvg