Wie van jullie gebruiken er allemaal Born voeding?
Ik ben gister avond eens gaan kijken naar de Born Energy 540. Ik weet niet welke kleur het is ofzo.. Maar volgens mij is het het spul wat we dit jaar kregen bij de tocht Diekirch-Valkenswaard.
Ik zelf heb nog geen ervaring met Born en het is toen heel goed bevallen, vandaar dat ik er naar opzoek ben. Tijdens Diekirch-Valkenswaard 2011 kregen we Born dat rood/roze kleurig was. iemand enig idee welke variant dit is van Born?
Hoor graag van jullie..
Born Voeding
-
- Forum-lid
- Contact
-
- Forum-lid
- Contact
En weet je toevallig ook welke Born variant het is die ik hierboven beschrijf, die rood/roze?CervR3 schreef:Ik gebruik Born regelmatig , vindt het erg maagvriendelijk en de smaak is goed.
sommige dranken krijg ik maagpijn van en andere zijn weer niet binnen te houden.
Ik heb zelf ook Diekirch -valkenswaard gereden.
Volgens mij was het dit: http://www.bornsport.com/CMS/documenten/BORN_Drink.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens mij was het dit: http://www.bornsport.com/CMS/documenten/BORN_Drink.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Beste,
Helaas is op de kleur niet te bepalen welke van de twee dranken, Drink of de Energy 540, je hebt gekregen tijdens de bevoorradingspost. Beide dranken zijn namelijk voorzien van kleurstof (bietenrood).
Wellicht is het interessant te bepalen waarvoor je zelf de drank wilt gebruiken? Voor een dorstlesser, laag isotoon, kies je voor de Drink. Bijvoorbeeld bij warm weer (veel vochtverlies) of lage intensiteit. Bij hogere intensteit of energiebehoefte kies je voor de Energy 540.
Het kan dus interessant zijn beide dranken naast elkaar te gebruiken en naar behoefte per training of wedstrijd te kiezen welke de voorkeur heeft.
Helaas is op de kleur niet te bepalen welke van de twee dranken, Drink of de Energy 540, je hebt gekregen tijdens de bevoorradingspost. Beide dranken zijn namelijk voorzien van kleurstof (bietenrood).
Wellicht is het interessant te bepalen waarvoor je zelf de drank wilt gebruiken? Voor een dorstlesser, laag isotoon, kies je voor de Drink. Bijvoorbeeld bij warm weer (veel vochtverlies) of lage intensiteit. Bij hogere intensteit of energiebehoefte kies je voor de Energy 540.
Het kan dus interessant zijn beide dranken naast elkaar te gebruiken en naar behoefte per training of wedstrijd te kiezen welke de voorkeur heeft.
Fiets Sneller, Presteer Beter!