advies gevraagd voor aanschaf nieuwe fiets
-
- Forum-lid
zijn die dan niet weer een slagje duurder?
-
- Forum-lid
@Hansenwim: dank voor de extra optie.
Al maakt dat de keuze dan weer niet makkelijker.
Al maakt dat de keuze dan weer niet makkelijker.
-
- Forum-lid
vandaag de Giant TCR 1 getest bij de FM.
hij beviel erg goed en heb hem direct maar besteld.
ook nog een mooie prijs kunnen afdingen.
hier zit een tevreden man.
Allen die een bijdrage aan mijn keuze hebben geleverd erg bedankt. Dit forum is erg handig als je niet precies weet hoe en wat.
groet, Peter
hij beviel erg goed en heb hem direct maar besteld.
ook nog een mooie prijs kunnen afdingen.
hier zit een tevreden man.
Allen die een bijdrage aan mijn keuze hebben geleverd erg bedankt. Dit forum is erg handig als je niet precies weet hoe en wat.
groet, Peter
-
- Forum-lid
Dag peterofiets,
Bij Izibike is deze fiets te koop voor 1.099 euro. Mag ik vragen of je er bij de FM hetzelfde of minder voor betaald hebt?
Deze fiets is namelijk ook een optie die ik zit te overwegen. Heb je het 2011 model?
Groet Highfive
Bij Izibike is deze fiets te koop voor 1.099 euro. Mag ik vragen of je er bij de FM hetzelfde of minder voor betaald hebt?
Deze fiets is namelijk ook een optie die ik zit te overwegen. Heb je het 2011 model?
Groet Highfive
-
- Forum-lid
Hoi Highfive,Highfive0980 schreef:Bij Izibike is deze fiets te koop voor 1.099 euro. Mag ik vragen of je er bij de FM hetzelfde of minder voor betaald hebt?
standaard is hij idd 1099,-. maar op elke fiets (zoals met praktisch elk product) zit nog marge.
ik heb er zelf nog 100 euro afgekregen.
omdat het bij mij via het fietsplan gaat, en de FM hiervoor ook al een percentage moet afdragen, was dat maximaal.
met een beetje moeite kan er denk ik nog best meer af.
succes met afdingen.
-
- Forum-lid
Hey Peter,
Bedankt voor het doorgeven.
Ben momenteel nog even verder aan het kijken. Je kunt het geld immers maar één keer uitgeven.
Groeten Highfive
Bedankt voor het doorgeven.
Ben momenteel nog even verder aan het kijken. Je kunt het geld immers maar één keer uitgeven.
Groeten Highfive
-
- Forum-lid
loop vooral ook bij FM's binnen. Internet is leuk en je ziet veel, maar in de winkel kan je pas echt de verschillen zien en voelen.
heb zelfs zo'n 10 winkel gezien en dan heb je toch al snel een merk of 16 gezien.
beetje voorlichting erbij en een proefritje maken et voila!
succes nogmaals.
heb zelfs zo'n 10 winkel gezien en dan heb je toch al snel een merk of 16 gezien.
beetje voorlichting erbij en een proefritje maken et voila!
succes nogmaals.