lezers,
Ik ben bezig met een nieuwe mtb em twijfel over de scott scale 20 het 2012 model of de bianchie metahnol sl. beide frames zijn van carbon, xt afgemonteerd. ik ben op zoek naar rijeigenschappen van beide fietsen. ik hoop dat iemand me kan helpen.
alvast bedankt!
Gr jeroen
scott / bianchi
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Kijk een op forum.mountainbike.nl
Daar rijden beide rond.
Daar rijden beide rond.
-
- Forum-lid
Dank voor je bericht, er staan echter geen rijeigenschappen bij. (of ik moet niet goed genoeg gezocht hebben)japiecarbon schreef:Kijk een op forum.mountainbike.nl
Daar rijden beide rond.
grtjes Jeroen.
-
- Forum-lid HC
Nee dat niet, alleen denk ik dat je je vraag beter daar kan stellen.
-
- Forum-lid HC
Scott Scale is al jarenlang de referentie voor andere merken mbt tot de hardstail. Een topper dus, heeft zich gedurende vele jaren bewezen, heeft een racy geometrie, is lekker stijf en kwalitatief zeer goed.
Ik spreek uit ervaring. Ook in de testen in het duitse blad Bike kwam de Scale als topper uit de testen, ondanks dat het concept al een aantal jaren meedraait.
Ik spreek uit ervaring. Ook in de testen in het duitse blad Bike kwam de Scale als topper uit de testen, ondanks dat het concept al een aantal jaren meedraait.
-
- Forum-lid
Dank voor je bericht. Ik vind de scott scale mooi, en voldoet aan de eisen qua afmontage.
Ik rijd het meeste van mijn ruim 10.000 km over de weg, maar in de winter en tijdens mtb weekenden in de ardennen wil ik flink wat meer dan ik nu heb.
Ik rijd het meeste van mijn ruim 10.000 km over de weg, maar in de winter en tijdens mtb weekenden in de ardennen wil ik flink wat meer dan ik nu heb.
-
- Forum-lid HC
Wat heb je nu? Een echte race hardtail vind ik heerlijk rijden, maar niet iedereen vind dat! Let daar op als je iets koopt.
Als je veel op de weg rijd is het sowieso een snelle mtb .Ik heb met mijn cube elite ook duizenden km's op de weg gereden en dat gaat prima een scale is redelijk verglijkbaar.
Tip:
Op de weg monteer je gewoon 2.1 bandjes opeen bar of 3.5 en in het terrein 2.25 met een spanning rond de 2.
De fiets gedraagt zich dan ook al heel anders.
Als je veel op de weg rijd is het sowieso een snelle mtb .Ik heb met mijn cube elite ook duizenden km's op de weg gereden en dat gaat prima een scale is redelijk verglijkbaar.
Tip:
Op de weg monteer je gewoon 2.1 bandjes opeen bar of 3.5 en in het terrein 2.25 met een spanning rond de 2.
De fiets gedraagt zich dan ook al heel anders.