Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

keuzes maken tss vier

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 23 sep 2011 15:15

Als je gecharmeerd bent van "custom", kijk dan eens op de site van Prorace.
Mooie modellen met veel keus in afmontage, designs en heel véééél
kleurencombinaties zelf samen te stellen. In jouw prijsklasse zijn er bij
Prorace diverse mogelijkheden. Ook gemakkelijk op de site dat je direct
de adviesprijzen kunt zien bij de geboden mogelijkheden.
Bax in Hamont (B) is bv een dealer van o.a. Prorace, Merckx, Cube, Jan Janssen.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 23 sep 2011 22:40

Ik heb begin dit jaar een Cube agree gtc race aangekocht (voor 1950 EUR).
Ik heb voordien verschillende aluminum fietsen gehad.
De cube vind ik toch een hele verbetering. Ik kan het niet juist omschrijven, maar het gevoel is anders, beter. Ik wil niet anders meer dan carbon.
OP deze site: http://www.mantel-tweewielers.nl/productenlijst/76" onclick="window.open(this.href);return false; staat ie in de aanbieding.

pinobird
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 mar 2010 16:53

pinobird 23 sep 2011 22:56

Voor de echte staalliefhebbers is dit wellicht iets: http://www.dmpbikes.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn maatfietsen in RVS! Is nieuw en ik moet nog eens gaan kijken. Ik ben allen bang dat ze behoorlijk boven budget zitten.

gene
Forum-lid
Berichten: 2011
Lid geworden op: 06 jan 2006 02:33

gene 24 sep 2011 01:25

Ik weet niet hoe het nu is bij Moozes maar eenjaar geleden klopte het opgegeven gewicht helemaal niet met de werkelijkheid.
Best even checken.

KNJ
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 15 aug 2011 12:29

KNJ 24 sep 2011 21:57

je zou ook even een cannondale CAAD 10 kunnen overwegen > een van de beste en lichtste alu frames op de markt en beter dan menige carbon fietsen, carbon fsa crankstel, in ultergra versie nog onder de 2000 EUR, levenslange garantie op het frame

via as adventure lopen nu zelfs nog promoties voor een caad10 in dura ace versie met shimano rs 80 wielen voor 1999 EUR TOPfiets
Cannondale supersix hi-mod dura ace
Cannondale caad10 sram red

kaybe
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 sep 2011 11:13

kaybe 25 sep 2011 10:26

KNJ schreef:je zou ook even een cannondale CAAD 10 kunnen overwegen > een van de beste en lichtste alu frames op de markt en beter dan menige carbon fietsen, carbon fsa crankstel, in ultergra versie nog onder de 2000 EUR, levenslange garantie op het frame

via as adventure lopen nu zelfs nog promoties voor een caad10 in dura ace versie met shimano rs 80 wielen voor 1999 EUR TOPfiets
Deze heb ik ook overwogen maar AS-adventure had mijn maat niet meer staan.
Het is de Cube GTC agree race 2012 geworden met Mavic Ksyrium Elite wielen voor de ronde prijs van 2000€ (komt van 2309€) bij de lokale FM. Moozes werkplaats was net iets te ver weg en de Trek kon ik geen wielen ruilen. Nu nog wachten op de productie en aflevering.

Plaats reactie