Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Jan Janssen

njm
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 mar 2008 13:35

njm 25 sep 2011 18:02

JA dan heb je mijn toch gemist ik was de enige met een andere fiets!!
vraagje hoe plaats ik een afbeelding van de jj

Gebruikersavatar
carel
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 06 apr 2010 01:33
Locatie: Breda
Contact

Gebruikersavatar carel 25 sep 2011 18:13

Hoi Nico, proficiat met je nieuwe fiets.

Om er een foto van te laten zien moet je eerst kiezen voor de volledige bewerker van een bericht. Zorg dat je foto ergens op internet geplaatst is, b.v. bij Picassa. In je tekst klik je op de drukknop 'URL' die je boven het venster ziet staan. De cursor gaat automatisch op de juiste plek staan. Daar type je de URL naar de plaats waar jouw foto is weggezet. Kijk anders bij een post waar iemand een foto geplaatst heeft (doe net of je zijn post wil citeren), dan kan je zien hoe het werkt.

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 17 okt 2011 21:23

Vandaag de BM bezocht en uiteraard bij JJ staan kwijlen. Ook goed nieuws voor de dames! De eerste JJ damesfiets is een feit: de Cleo. Dus bij de volgende Jan Janssen Forumrit kunnen we de eerste dames verwelkomen ;) Heb zelf de knoop ook doorgehakt en ga voor een Blade of Edge........
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 18 okt 2011 07:41

He JanJ dat is een mooie keuze, nu nog een keer kiezen. De ranke Edge of de volle Blade. Beide mooie fietsen, fietsen super. ISP is een verschil.
Met jouw lengte denk ik dat die ISP minder handig is voor vervoer. De Edge heeft een losse zadelpen.

Ik ben heel tevreden over mijn Edge, deze week goed schoonmaken en dan naar de FM onderhoud en dan lekker op de MTB.

Succes met kiezen.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 19 okt 2011 17:04

Hm dat kon em ook wel eens gaan worden...... :)
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 20 okt 2011 14:23

JanJ goede keuze en de kleuren nog wat meer blauw of toch weer het mooie rood

Hoe was het op de stand van Jan Janssen op BM. De Blade nog steeds in mooi zwart wit.
Wanneer is de nieuwe folder beschikbaar en wanneer kunnen we de nieuwe website verwachten.

Begin 2012 maar een datum gaan prikken met de Familie Janssen voor de Jan Janssen Forum rit 2012.

Spreek je en groetjes
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 20 okt 2011 21:53

Ik ben bezig om een "eigen"ontwerp te bedenken.....

De stand was weer helemaal in orde! Mevrouw Janssen sr. en een mevrouw met dezelfde naam maar dan jr. (zeg maar) zorgden voor een heerlijke bak koffie!.
Toch weer een bij komend voordeel van zo'n mooi merk! Uiteraard gezellig staan praten met de mannelijke Janssens. We zijn het er allemaal over eens dat de rit super was en zeker een vervolg krijgt! De Blade idd heel mooi in het wit/zwart met hoge FF velgen. Chique combi! De prijslijsten heb ik wel maar de brochure nog niet.....
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

Gebruikersavatar
carel
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 06 apr 2010 01:33
Locatie: Breda
Contact

Gebruikersavatar carel 20 okt 2011 22:51

Ik heb vrijdag de BM beurs bezocht. Prachtige fietsen overal, teveel als je nog een keuze zou moeten maken. Bij de JJ stand was iedereen druk ik gesprek, maar heb nog even kort met Pierre gesproken over een kleine lakbeschadiging rond de bus waardoor de bout van de achterrem zit. Of de duvel ermee speelt, zondags na de forumrit kwam er een randje verf los bij het schoonmaken. Was dat eerder gebeurd dan had ik het meteen kunnen laten zien in Hoogerheide. "Kom maar een keer langs voor een bakkie" zei Pierre, "dan repareren we dat meteen". Mooi, heb ik weer een gericht tochtje in het vooruitzicht. Komende week heb ik vakantie en wellicht trap ik nog even op en neer vanuit Breda, goed voor circa 90km.

Eigenlijk vond ik alleen de Blade maar mooi. De andere modellen vielen me wat tegen maar dat kan aan de kleurstelling gelegen hebben.

Jan Sr. merkte overigens op, toen ik nog even gedag zei, dat er niet zo hard gereden werd tijdens de forumrit. Volgende keer wat harder aan trekken dus! (of duwen want die JJ jongens wilden niet van kop ....)

janjmagic
Forum-lid
Berichten: 1335
Lid geworden op: 21 mar 2008 21:22

janjmagic 21 okt 2011 19:54

Hey Carel,

Dat is een mooie tocht en je fiets weer als nieuw! Jan sr. zit volgens mij de boel een beetje op te na.... Tempo was zo voor iedereen goed te doen.
Zeker met dat stukje wind... Enuh je hebt gehoord dat Jan jr. aangaf tijdens de rondleiding dat alle kleurcombi's bespreek baar zijn.
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

erikatn
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 jan 2006 14:37

erikatn 31 okt 2011 11:27

De 2012 modellen zijn nu op de Jan Janssen site te bewonderen: http://janjanssen.nl/index.php?lnk=1&ct=1 8-)

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 31 okt 2011 11:40

Leukste forumritten lijken mij de Jan Janssen- en de titaniumrit. Ik moet dus een titanium Jan Janssen hebben! Bestaat zeker weer niet... :(

Gebruikersavatar
sunitram
Forum-lid
Berichten: 332
Lid geworden op: 02 jul 2008 01:52
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar sunitram 02 nov 2011 23:17

Bestaat zeker wel.In 2000,2001 en 2002 was er een titanium Jan Janssen leverbaar.

Afbeelding
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen

Plaats reactie