fulcrum racing 3 of mavic ksyrium elite?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Fulcrum racing 3 is de beste keus (zoek maar even rond op het forum). Vanaf ca €300,- te krijgen trouwens!
- Forum-lid
- Contact
De 2010 versie voor €320 bij Velomotion. Meen dat ik ze ook al eens ergens voor rond de €300 had gezien maar weet niet meer precies waar (Belgie?)
Waarschijnlijk omdat velen hier lijden aan de papagaaienziekte, en iedereen maar dom lopen na te lullen.jmdegroot schreef:Waarom is dat de beste keus? Ik ben zeer tevreden met mijn Mavic Ksyrium Elite wielen.alpdhuez53:15 schreef:Fulcrum racing 3 is de beste keus (zoek maar even rond op het forum). Vanaf ca €300,- te krijgen trouwens!
Indien de TS zijn eisen laat weten is er waarschijnlijk een betere afweging te maken.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Forum-lid
- Contact
Omdat ik zelf met de Zonda's rij (= zelfde als R3) en daar nooit geen gezeik mee heb. Ksyriums kom je vaker gezeik mee tegen (spaken, naven, etc.). Je zult je aan beiden geen buil vallen maar denk dat R3's je het meeste plezier op zullen leveren.
Ik heb 2 setjes van Mavic gehad , Cosmos en daarna Elite.
Cosmos: na een half jaar body naar de vaantjes en niet meer te verkrijgen!
Elite: vanaf de eerste rit slingers in de velg zodanig dat ik er niet meer kon mee verder rijden. Reden: losdraaiende spaken.
Na x aantal jaar hebben ze nog steeds geen oplossing bedacht voor de "schurende" FTSL body.
Service is maar zwakjes. (en vooral duur)
Cosmos: na een half jaar body naar de vaantjes en niet meer te verkrijgen!
Elite: vanaf de eerste rit slingers in de velg zodanig dat ik er niet meer kon mee verder rijden. Reden: losdraaiende spaken.
Na x aantal jaar hebben ze nog steeds geen oplossing bedacht voor de "schurende" FTSL body.
Service is maar zwakjes. (en vooral duur)
ik heb sterk het idee dat hiervoor net als bij zadels een sterk persoonlijk aspect meetelt.
ik heb alleen nog maar Mavic wielen, heb nl. nog nooit problemen gehad: Elites en Ksyrium ES die beide al minstens 20k km probleemloos draaien, zonder spaakbreuk, slag oid.
m'n cosmic kartons heb ik nog geen 3k mee gereden, maar verwacht ook daar niks spannends mee te krijgen.
ik moet wel eerlijk toegeven dat heel veel mensen aangeven Campa = Fulcrum wielen bestempelen als de best lopende wielsets, maar ervaring heb ik er niet mee.
Suc6 met je keuze.
ik heb alleen nog maar Mavic wielen, heb nl. nog nooit problemen gehad: Elites en Ksyrium ES die beide al minstens 20k km probleemloos draaien, zonder spaakbreuk, slag oid.
m'n cosmic kartons heb ik nog geen 3k mee gereden, maar verwacht ook daar niks spannends mee te krijgen.
ik moet wel eerlijk toegeven dat heel veel mensen aangeven Campa = Fulcrum wielen bestempelen als de best lopende wielsets, maar ervaring heb ik er niet mee.
Suc6 met je keuze.