Dag Allen,
Ik ben van plan een nieuwe (eerste) racefiets aan te schaffen. Heb me op internet al aardig verdiept, maar lees overal dat het wel heel verstandig is om naar een bekwame fietsenmaker te gaan om me te laten opmeten en zodoende de fiets op een goede manier te laten afstellen.
Aangezien ik zelf in het noorden van Nederland woon ben ik nu op zoek naar een goede/deskundige FM in noord Nederland (provincie Friesland of Groningen).
Wie heeft er een tip?
Groeten highfive
Goede FM in Noord Nederland
-
- Forum-lid
Bike Life in Roden, uitstekend adres. Verkopen van alles, o.a. Merckx, BMC, Focus, Cannondale.
Cycletrend is ook niet slecht maar erg duur. Belga is waarschijnlijk de meest goedkope optie, maar ga dan wel naar de vestiging in Harkstede en niet die in Groningen want die verkopen ook (en vooral) ander fietsen.
Cycletrend is ook niet slecht maar erg duur. Belga is waarschijnlijk de meest goedkope optie, maar ga dan wel naar de vestiging in Harkstede en niet die in Groningen want die verkopen ook (en vooral) ander fietsen.
Laatst gewijzigd door havana op 02 okt 2011 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Dank Havana voor je reactie.
Ik zal binnenkort in ieder geval naar Bike Life Roden en Belga fietsen in Harkstede gaan.
In mijn laatste post vraag ik naar nog wat tips voor de aanschaf van een nieuwe (eerste) racefiets. Wellicht heb jij ook nog tips!
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=45166
Groeten Highfive
Ik zal binnenkort in ieder geval naar Bike Life Roden en Belga fietsen in Harkstede gaan.
In mijn laatste post vraag ik naar nog wat tips voor de aanschaf van een nieuwe (eerste) racefiets. Wellicht heb jij ook nog tips!
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=45166
Groeten Highfive
Vind alleen die Klamer zelf een vaag persoon. Geeft nooit echt een keer duidelijkheid als je een vraag stelt. Erg goedkoop vind ik hem ook niet.
Tot dusver ga ik meestal naar Cycletrend. Kundig en aardig personeel, maar best wel duur idd.
Tot dusver ga ik meestal naar Cycletrend. Kundig en aardig personeel, maar best wel duur idd.
Goedkoop misschien niet, wel een vakman, en met de meeste dingen trouwens ook niet echt duur, maar het is geen prijsvechter. De andere klacht herken ik niet.reverb schreef:Vind alleen die Klamer zelf een vaag persoon. Geeft nooit echt een keer duidelijkheid als je een vraag stelt. Erg goedkoop vind ik hem ook niet.
Tjsa maar welke FM is wel goedkoop? Als je met Duitsland vergelijkt is alles hier duur.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
bike center dik is mij persoonlijk erg goed bevallen. deskundig personeel dat graag ronduit versteld of hun racefietsen.
heb er vorige week mijn nieuwe giant gekocht.
hebben naast Giant ook, Cube, Cannondale, Willier en Koga.
Als je nog aan het oriënteren bent, zeker even langsgaan.
succes btw.
heb er vorige week mijn nieuwe giant gekocht.
hebben naast Giant ook, Cube, Cannondale, Willier en Koga.
Als je nog aan het oriënteren bent, zeker even langsgaan.
succes btw.