Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

trug van weg geweest

rotterdammer77
Forum-lid

rotterdammer77 02 okt 2011 17:00

Hey allemaal..ik ben dus Erkan uit rotjeknor zoals me naam al zegt... ;)
Ik was hier vorig jaar met dezelfde naam denk ik haha maar kon niet meer inloggen..maar ff een nieuw profiel aangemaakt.
Ik had vorig jaar een nieuwe trek 2,1 aangeschaft maar dankzij mn zware werk had ik weinig zin en puff meer om nog ff te trainen :|
Deze zomer heb ik die baan verlaten maar de zomer hielp ook nie echt mee....
Inmiddels iets meer dan een jaar verder en bijna 34 jaar oud en iets van 1500 km in 18 maanden erop zitten dus nog steeds redelijk als beginner kwa conditie denk ik zo.. :?:

K heb me bij de sportschool ingeschreven.voor conditie en krachttraining voor fietsen en klein buikje weg te werken hahaa.
.kreeg gelijk 3 dagen schema in de week .ook voor bovenlichaam om het aansterken van lichaam in evenwicht te houden pfff lol
In de herfst/winter zal dat wel makkelijker lukken maar daarbuiten met fulltime baan gaat dat hem niet worden..werken en 3 dagen in de gym en buiten fietsen..
maar goed vooralsnog heb ik een parttime baan..maar dat zie ik nog wel de komende maanden hoe ik alles in elkaar ga zetten :)

Dit ben ik dus in een notendop...groetjes..Erkan
Laatst gewijzigd door rotterdammer77 op 02 okt 2011 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 02 okt 2011 18:12

welkom!

je oude profiel is waarschijnlijk tijdens de migratie naar nieuwe forum software kwijt geraakt. Succes met sporten in de sportschool.
Live fast; die young. mijn blog

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 02 okt 2011 21:12

Welkom terug en train ze!

Plaats reactie