Amstel Gold Race 2012 - let op voorinschr. stopt op 10 nov.
-
- Forum-lid
- Contact
Ik heb vorig jaar de Amstel Gold Race gefietst maar de bewering dat iedere heuvel opgelopen moet worden vind ik overdreven en zegt meer over de capaciteiten van de personen die het beweren.
De prijs van de AGR is belachelijk hoor, Voor hetzelfde geld kan ik 3 toertochten rijden die net zo goed zijn en betalen voor een loting vind ik ook belachelijk. Maar toch twijfel ik nog steeds of ik zal inschrijven of niet. De sfeer vorig jaar was super en de tocht zelf is heel erg goed geregeld.
De prijs van de AGR is belachelijk hoor, Voor hetzelfde geld kan ik 3 toertochten rijden die net zo goed zijn en betalen voor een loting vind ik ook belachelijk. Maar toch twijfel ik nog steeds of ik zal inschrijven of niet. De sfeer vorig jaar was super en de tocht zelf is heel erg goed geregeld.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
3? Eerder 10 tot 12Voor hetzelfde geld kan ik 3 toertochten rijden
-
- Forum-lid
- Contact
Ik heb het ruim genomen. Voor ongeveer 15 euro kan ik een prachtige toertocht rijden met snoepzak en pastamaaltijd naderhand.havana schreef:3? Eerder 10 tot 12Voor hetzelfde geld kan ik 3 toertochten rijden
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Normaal zul je me niet horen over inschrijfgeld, maar als ik na het betalen van 5 euro voor een loting als niet mee mag doen, word ik flink sjaggie. Dat was ik dit jaar al, toen ik na een hele avond en een halve dag toch maar eens iets moest doen op mijn werk en daardoor alsnog mijn aanmelding misliep, maar als het volgend jaar betaald niet door zou gaan, ben ik voor eeuwig teleurgesteld. Ik hou het daarom al twee jaar alleen nog bij Limburgs Mooiste.
Heute ist mein bester tag!
De inschrijving is nu verlengd met 1 maand en stopt dus op 10 november. Volgens de site is dit gedaan om dat er veel mensen voor de teaminschrijvingen op vakantie waren en daardoor zich niet als team konden inschrijven. 3 maanden vakantie, wat een luxe ik ben al blij als ik 3 weken vakantie heb. Zullen wel erg uitgeruste teams aan de start staan. Denk dat het aantal inschrijvingen is tegengevallen en dat er daarom een verlenging komt. Over de individuele rijder wordt met geen woord gerept. Lijkt er op dat de nadruk bij de teams ligt. Jammer!
Ik begreep dat er veel individuele rijders zich als groep inschrijven om de kans op inloten te verhogen.freekie schreef:Over de individuele rijder wordt met geen woord gerept. Lijkt er op dat de nadruk bij de teams ligt. Jammer!
Mocht je ingeschreven hebben kun je altijd kijken of je je aan een groep kunt koppelen.
Volgens mij een actie omdat het aantal inschrijvingen, tot nu toe, voor de loting gewoon tegenvalt, de verlenging van de inschrijvingsperiode. Erg jammer zo'n zwevend beleid. Je hebt 3 maanden de tijd gehad om je in te schrijven, het argument dat mensen zich niet konden inschrijven voor de loting vanwege vakantie is vreemd. Iemand die namelijk 3 maanden op vakantie kan verdient het niet om mee te fietsen. Iemand die 3 maanden nodig heeft om het formulier in te vullen ook niet!
-
- Forum-lid
Pak maar een kratje brand is beter.
-
- Forum-lid
Pak maar een kratje brand is beter.