tacx dvd
-
- Forum-lid
Heeft iemand ervaring met de dvd de gross glockner, ik heb namelijk een tacx satori aan geschaft en het lijkt mij wel leuk om deze dvd daarbij af te spelen.
-
- Forum-lid HC
Ja, daar zullen die mensen die bij Tacx het hele jaar door aan de video's werken blij mee zijn.
-
- Forum-lid
"Je steelt toch ook geen auto?"ericpeters schreef:Ja, daar zullen die mensen die bij Tacx het hele jaar door aan de video's werken blij mee zijn.
Let me take you to the herding ground
altarofsacrifice schreef:"Je steelt toch ook geen auto?"ericpeters schreef:Ja, daar zullen die mensen die bij Tacx het hele jaar door aan de video's werken blij mee zijn.
Media is media, en dus uitwisselbaar. Dan moeten ze moeten ze internet maar verbieden. En zelf mediadragers ontwikkelen die niet te kraken is. Jij koopt al je dvd's / muziek zelf?
Nu weer on-topic - Gaaf ding!
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
eelcoz schreef:Ja, ik wel. Diefstal is namelijk tegen m'n principes, ook als de pakkans bijna nihil is.otje2 schreef:
Media is media, en dus uitwisselbaar. Dan moeten ze moeten ze internet maar verbieden. En zelf mediadragers ontwikkelen die niet te kraken is. Jij koopt al je dvd's / muziek zelf?
Tja dit wordt vast weer de eeuwige discussie:
1 wanneer men de cd/DVD's niet zo belachelijk duur zou maken dan zou er geen reden tot "illegale" kopie zijn
2 wanneer dit zo was zou er voldoende schaalgrootte kunnen zijn om de prijzen werkelijk laag te houden etc., etc.
3 maar nee we houden de prijzen hoog, en hiermee reden tot illegaal kopiëren etc.
Jullie weten waarschijnlijk wel waar de marges blijven hangen: zo'n 50% bij iedere schakel (middenstand, groothandel, fabrikant, artiest) in de keten.
.