Canyon
Ik neem aan dat het om het 2011 model gaat dan? Zit zelf te wachten op het 2012 model nl.danoontje schreef:vorige week vrijdag de bevestiging ontvangen dat ze de betaling hebben gehad.. en het gaat bij mij enkel om een frameset
-
- Forum-lid
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 22 feb 2007 18:00
2012 modellen zijn nog niet te bestellen, de nieuwe website zal naar verwachting komende week online gaan. Vanaf dat moment kunnen 2012 modellen besteld worden. Gr. Peter
En wanneer worden die nieuwe modellen uitgeleverd?petercanyon schreef:2012 modellen zijn nog niet te bestellen, de nieuwe website zal naar verwachting komende week online gaan. Vanaf dat moment kunnen 2012 modellen besteld worden. Gr. Peter
-
- Forum-lid
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 22 feb 2007 18:00
Met het verschijnen van de 2012 website is ook alle verdere info als levertijden, kleuren, spec's en prijzen te zien. We houden het dus nog even spannend (-;
Gr. Peter
Gr. Peter
ik kijk er naar uit. 2 andere vraagjes.petercanyon schreef:2012 modellen zijn nog niet te bestellen, de nieuwe website zal naar verwachting komende week online gaan. Vanaf dat moment kunnen 2012 modellen besteld worden. Gr. Peter
1) Met het sluiten van het testcenter in Heerlen, kun we je (Peter) blijven contacteren in het nederlands op het bekende email adres. Ik vond nl dat ik steeds snelle en afdoende antwoorden gekregen heb. Gaf me, ondanks dat Canyon enkel via het internet verkoopt, toch een goed gevoel. Zou zonde zijn moest dit wegvallen.
2) vraagje ivm met de sponsoring. Er staat dat je slechts 1 frame per persoon kunt bestellen. Is dit dan 'once in a lifetime' ? Of kan je via sponsoring toch een 2° frame bestellen indien je je frame voor de 2° keer gecrashed hebt (als je de 1° keer een nieuwe gekocht hebt via de crash replacement).
---
@ All : Canyon gaat voor 2012 voor een pressfit BB. Ik geloof dat ik dan een 'gewone' SRAM Red crank moet hebben. iig geen BB30 en ik geloof dat er niets anders is.
http://www.wielertoerist.be/perrush3/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 22 feb 2007 18:00
1) Met het sluiten van het testcenter in Heerlen, kun we je (Peter) blijven contacteren in het nederlands op het bekende email adres. Ik vond nl dat ik steeds snelle en afdoende antwoorden gekregen heb. Gaf me, ondanks dat Canyon enkel via het internet verkoopt, toch een goed gevoel. Zou zonde zijn moest dit wegvallen.
2) vraagje ivm met de sponsoring. Er staat dat je slechts 1 frame per persoon kunt bestellen. Is dit dan 'once in a lifetime' ? Of kan je via sponsoring toch een 2° frame bestellen indien je je frame voor de 2° keer gecrashed hebt (als je de 1° keer een nieuwe gekocht hebt via de crash replacement).
@ All : Canyon gaat voor 2012 voor een pressfit BB. Ik geloof dat ik dan een 'gewone' SRAM Red crank moet hebben. iig geen BB30 en ik geloof dat er niets anders
1) Alleen het Testcenter is gesloten, Service, Garantie en Verkoopkantoor blijven gewoon hier in Heerlen.
2) je kan 1x per jaar een frameset met licentiekorting kopen en 1x per jaar gebruik maken van CrashReplacement.
3) Ook voor Sram zijn passende Press-Fit lagersets verkrijgbaar.
Gr. Peter
2) vraagje ivm met de sponsoring. Er staat dat je slechts 1 frame per persoon kunt bestellen. Is dit dan 'once in a lifetime' ? Of kan je via sponsoring toch een 2° frame bestellen indien je je frame voor de 2° keer gecrashed hebt (als je de 1° keer een nieuwe gekocht hebt via de crash replacement).
@ All : Canyon gaat voor 2012 voor een pressfit BB. Ik geloof dat ik dan een 'gewone' SRAM Red crank moet hebben. iig geen BB30 en ik geloof dat er niets anders
1) Alleen het Testcenter is gesloten, Service, Garantie en Verkoopkantoor blijven gewoon hier in Heerlen.
2) je kan 1x per jaar een frameset met licentiekorting kopen en 1x per jaar gebruik maken van CrashReplacement.
3) Ook voor Sram zijn passende Press-Fit lagersets verkrijgbaar.
Gr. Peter
-
- Forum-lid
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 14 okt 2009 21:51
- Locatie: Amsterdam
Ziet ernaar uit dat de nieuwe modellen vandaag of morgen online komen. De site is niet bereikbaar i.v.m. onderhoud op dit moment.
De geometrie van de ultimate AL is ook helemaal op de schop gegaan.
Zo op papier lijkt de geo wat minder racy te zijn geworden voor de grote maten. De balhoofdhoek is wat minder stijl geworden en de wielbasis is voor de grote frames toegenomen (tot bijna 3 cm extra voor de 66 cm).
Wat ik niet helemaal begrijp is de vermelding "inclusief i-Lock systeem(hoogte 16mm)" bij "spacers: 15 mm". Vrijdag op bikemotion maar eens even kijken en navragen.
Wat prijzen betreft, voor de ultimate AL 9.0 is de prijs van 1599 naar 1699 gegaan voor een fiets met een vrijwel identieke uitrusting als in 2011.
Zo op papier lijkt de geo wat minder racy te zijn geworden voor de grote maten. De balhoofdhoek is wat minder stijl geworden en de wielbasis is voor de grote frames toegenomen (tot bijna 3 cm extra voor de 66 cm).
Wat ik niet helemaal begrijp is de vermelding "inclusief i-Lock systeem(hoogte 16mm)" bij "spacers: 15 mm". Vrijdag op bikemotion maar eens even kijken en navragen.
Wat prijzen betreft, voor de ultimate AL 9.0 is de prijs van 1599 naar 1699 gegaan voor een fiets met een vrijwel identieke uitrusting als in 2011.
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift