Pinarello
De Rosa King3 RS lijkt me een passend alternatiefStradale schreef:Maar mensen noem nog is een passend alternatief voor een Pinarello? En waarom?
De Casati Mistral 2 vond ik wel mooi, maar is inmiddels uit het assortiment voor 2012.
YFood !!!
-
- Forum-lid HC
Nee, zwabberbak is een verkeerde benaming en zo noem ik ze ook niet, dan zou je er niet eens met een gerust hart mee af kunnen dalen. Voor dat geld krijg je wel degelijk een fatsoenlijke fiets, waarschijnlijk iets indirecter reagerend en wat comfortabeler.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Begrijp ik goed dat je nog nooit op een Dogma of Prince hebt gereden?scottpch schreef: waarschijnlijk .
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Nog nooit op een Dogma, wel op een Prince tijdens de testdagen bij de FM een paar daagjes meegehad. Geen afdalingen mee gedaan, wel lange toertocht en daar niets van gezwabber gemerkt.
Ik heb alleen niets met die kreukelzones, kleurenschema's vind ik dan wel weer erg mooi, vooral de Sky uitvoering.
Ik heb alleen niets met die kreukelzones, kleurenschema's vind ik dan wel weer erg mooi, vooral de Sky uitvoering.
Ik weet het wel zeker, mijn volgende racefiets wordt opnieuw een Pinarello. Ik kan mij niet voorstellen dat ik ga overstappen, het is toch wel de Ferrari onder de racefietsen. Maar ik denk dat ik het pas doe als er een Pina uitkomt die echt wezenlijk verschilt met de Prince. De Dogma is toch nog echt evolutie.
Binnenkort nog een setje hoge carbonwielen kopen en ik ben helemaal tevreden!
Binnenkort nog een setje hoge carbonwielen kopen en ik ben helemaal tevreden!
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar Cav heeft het toch begrepen en goes SKY
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga er vanuit dat hij op pina rijdt. Pinarello zal het nooit toestaan dat een van de rijders van het team waar ze zo groot sponsor zijn op een Speci gaat rijden.
En een Pina is zo duidelijk een Pina dat dat niet weg te moffelen is.
En een Pina is zo duidelijk een Pina dat dat niet weg te moffelen is.
Less is bore
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.