Alles over vakanties op én met de fiets

Bikemotion 2011

4kids
Forum-lid

4kids 15 okt 2011 18:54

Vandaag lekker rondgelopen en veel gezien. Dit keer niet specifiek naar fietsen gekeken maar meer naar andere zaken zoals fietsreizen en onderdelen. De Di2 viel mij tegen: de duimschakeling beviel mij totaal niet. Wat ik wel prima vond was de Elite rollenbank: dit werkt super.
Vanavond maar even de beentjes omhoog want van dat geslenter wordt je behoorlijk moe.

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 15 okt 2011 19:30

Ik ben gisteren en geweest en gewoon weer echt genieten. Bij Bioracer een heerlijke Westmalle uit het vat gedronken. Genoten van de meisjes op de Wielerland stand. Gekwijld bij De Rosa, Pinarello, Colnago. Gewoon omdat het buiten het bereik van mijn loon is om dat wat ik mooi vind te kopen.
Vond de King wel bijzonder mooie kleuren hebben.
De Dames van Livestrong waren ook erg mooi, kunnen wel passen bij het mooie dames topic.
Tegenvaller waren de prijzen voor het eten en drinken. Onbeschrijfelijk duur. Wat een misbruik.
Maar uiteindelijk gaat het toch om de fietsen en toebehoren en dat vond ik weer gewoon een heerlijk dagje uit.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

r.hilferink
Forum-lid

Gebruikersavatar r.hilferink 15 okt 2011 20:07

Gilbertson!! Daar stond wel een hele mooie tussen. Kwijl, kwijl, kwijl.....

Een leuke beurs. Even gekletst bij Rose (met Henri) en op de Segal stand. Bij Segal zijn ze aan het werk om de verschrikkelijke lasnaden bij het bracket weg te werken.
Ook info opgevraagd bij wat stands voor smeermiddelen, wat niet wil zeggen dat ik heel veel wijzer ben geworden.

Opvallend: veel Tacx opstellingen bij verschillende stands. Trekt blijkbaar publiek.....
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 15 okt 2011 20:38

Opgevallen:
1. Veel slecht afgemonteerde fietsen en medewerkers met weinig tot geen kennis van zaken
2. Veel Ultegra DI2
3. Doorbraak German A.Kilo voorvorken
4. Aantal ex-profs met een goed praatje (incl Mario)
What makes the boat go faster?

eelcoz

eelcoz 15 okt 2011 20:55

.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.

rikh.
Forum-lid

rikh. 15 okt 2011 21:09

Eerste keer bier en tieten of eerste keer fietsten kieken? :mrgreen:

frenkie
Forum-lid

frenkie 15 okt 2011 21:33

:lol:
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift

Arjan
Forum-lid

Gebruikersavatar Arjan 15 okt 2011 22:30

Vandaag geweest. Heel, heel veel mooi spul gezien.
Wat mij wel weer opnieuw opviel was hoe veel schade er op de fietsen van de profs zit. De Specialized van Vinokourov, de Pinarello van Kiryienka, etc.
Ik vind de electronische campa groep er wat minder lomp uitzien als de DI2 van Shimano maar de draden lopen bij Campa gewoon uit gaten in het frame zonder enige afdichting of andere maatregelen. De inhoud van een lekkende bidon, regen en vuil, alles kan erin verdwijnen. Daar moet dus nog wat aan gedaan worden.
Inderdaad sommige standhouders (niet allemaal) weten eigenlijk nauwelijks iets over hun product.
Verder is het eigenlijk te groot om alles goed in een dag te zien.

richard1974
Forum-lid

Gebruikersavatar richard1974 16 okt 2011 06:44

De enige fiets die me echt wat deed was een klassieke, stalen Gios. Verder heel veel ADHD-designs.....

simen
Forum-lid

simen 16 okt 2011 08:55

Was vast van plan dit jaar eens en bezoek te brengen aan de beurs.
Tot het weer 'roet' in het eten gooide.
Volgende keer dan maar.
Zij is ook tegen

rinke
Forum-lid

rinke 16 okt 2011 11:58

Ik vond de nieuwe electrische Campa zo ontzettend mooi! Dat achter deri was echt niet te zien dat het om elektrisch schakelen gaat... :)
Voor de rest weinig naar de fietsen gekeken maar me wel verlekkerd aan wielen en andere onderdelen en geprobeerd wat staal te zoeken. Volgend jaar weer ;)

rikkert
Forum-lid

rikkert 16 okt 2011 12:18

Mbt standhouders: ben vrijdag geweest en ze hadden erg druk met elkaar. Terwijl het me toch een uitstekende gelegenheid lijkt om eens met de eindgebruikers van je produkten van gedachten te wisselen. Ik denk dat ze maandag als de vakhandel komt opeens een stuk aktiever zullen zijn....

Verder gewoon lekker rondgestruind. Mooie dingen gezien alhoewel ik veel spectaculair niet heb kunnen ontdekken. Heb me prima vermaakt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie