Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

consumentendag cardsports

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 28 sep 2010 09:55

Waarschijnlijk gaat de verkoop zo goed, dat ze dit soort aktiviteiten niet meer nodig vinden!
Twee van die dagen kosten tenslotte ook geld, zal wel een kosten-baten analyse zijn. ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

giovanni
Forum-lid

giovanni 28 sep 2010 14:53

Als de verkoop goed gaat maken die kosten vlg mij niet zo veel uit. Ik bedoel. Het werd georganiseerd in de eigen opslaghal en dat valt in het niets in vergelijk met Bike Motion. Vorige eigenaar van Cardsports Jaq van Meer was iig altijd voor dat soort dingen in en bij shows van locale dealers was of hij of Marcel er altijd bij. Stukje betrokkenheid bij de klant toch belangrijk.
De tijd tussen afstappen en opstappen is so boring

marsman
Forum-lid

marsman 28 sep 2010 17:24

Giovanni schreef:Ok geen consumentendag. Jammer. Gaat zeker (te) goed met Pinarello. Op Friedrichshafen hadden ze ook een redelijk karige stand in vergelijk met bijvoorbeeld Colnago ed. En persoonlijk vind ik de opstelling van de stand (waar de fietsen heel hoog geplaatst worden) niet geweldig. Dan kon je ze vorig jaar bij de Cardsports beter bekijken. Ik heb begrepen dat die Marcel die daar werkte (en alles regelde) inmiddels weg is.

Die hoge stand stond vorig jaar toch ook op Bikemotion? Ik vond dat in elk geval wel een hele verbetering t.o.v. de stand van 2007. Dat waren gewoon wat dozen met fietsen erop gestapeld.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 28 sep 2010 19:56

Giovanni schreef: Stukje betrokkenheid bij de klant toch belangrijk.

Dat lijkt me een essentieel onderdeel voor een importeur, als je dit niet hebt hou je op de lange duur weinig klanten over.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 28 sep 2010 20:05

Vorig jaar hebben ze (ook zonder Jaq) een dealershow gehouden, ik denk dat het toch met de centen te maken heeft en dat ze kiezen voor de Bikemotion.
"Try not. Do or do not......there is no try"

Plaats reactie