Carbon of Alu wielen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nee dan neemt hoeveelheid liters lucht in het zelfde volume toe.
Breng je de buitendruk met 20 % omlaag dan heeft de band toch minder tegendruk om de 8 bar die van binnen komt, binnen te houden. Kijk maar naar de neger zoen in het vacuum. Op een gegeven moment is het buigen of barsten.
Breng je de buitendruk met 20 % omlaag dan heeft de band toch minder tegendruk om de 8 bar die van binnen komt, binnen te houden. Kijk maar naar de neger zoen in het vacuum. Op een gegeven moment is het buigen of barsten.
Na veel lezen en vandaag een dagje Bikemotion ben ik tot volgende gekomen:
Bergen --> Alu remrand --> Setje Fulcrum Zero
België/Nederland/Ardennen --> Full Carbon Clincher --> Oog laten vallen op Thorax 50
Iemand ervaringen met de Thorax clinchers?
Bergen --> Alu remrand --> Setje Fulcrum Zero
België/Nederland/Ardennen --> Full Carbon Clincher --> Oog laten vallen op Thorax 50
Iemand ervaringen met de Thorax clinchers?
Ik vond die Thorax 50mm vrij prijzig voor een merk dat slechts 1 jaar op de markt is zoals de beste man mij vertelde.
Waarom kijk je niet eens naar een setje wielen van Kuiper trading. door veel forumleden hier gewaardeerd. Is ook nog een stukje onder je budget ook.
Waarom kijk je niet eens naar een setje wielen van Kuiper trading. door veel forumleden hier gewaardeerd. Is ook nog een stukje onder je budget ook.