Gegroet,
Ik ben nieuw op dit forum dus zal me gelijk even voorstellen.. Ik ben Sjors woonachtig te Almere en fiets al geruime tijd op een normale fiets naar weesp en omgeving vanaf mijn woonplaats. nu wil ik een racefiets omdat ik hiermee grotere afstanden kan afleggen en het allemaal wat prettiger fiets.
Nu weet ik niet precies waar ik moet opletten bij een racefiets en daarom dit topic.
Na to the point;
Ik heb me oog laten vallen op deze fiets:
Cube Agree GTC,
Cube Peleton Pro en
Cube Peleton.
Nu is mijn budget €1000,- voor een fiets omdat ik ook nog de kleding etc moet kopen.
Nu is de bovenste fiets natuurlijk duurder maar die kan ik voor goedkoop krijgen van de fietsenwinkel (lang leven kennissen en vriendenprijsjes )
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten,
Sjors
Eerste racefiets
De Cube Peloton zou ik niet overwegen, vanwege de kwaliteit van de Sora groep. Beide anderen wel. Als het verschil niet te gek groot is, zou ik voor de Agree gaan. Gewichtsverschil is ook nogal fors tov van Peloton Pro.
Welke versie heb je ? Het 2011 model?galileo2 schreef:Ik heb zelf een agree GTC race.
En ik kan je deze zeker aanbevelen.
Welke wielset is er bij deze fiets?
Waarvan ben je precies zo tevreden?
Zijn er ook mindere punten?
Heb je nog met andere carbonfietsen gereden waarmee je kan vergelijken?
felipe07 schreef:Welke versie heb je ? Het 2011 model?galileo2 schreef:Ik heb zelf een agree GTC race.
En ik kan je deze zeker aanbevelen.
cube agree gtc triplle 2011
Welke wielset is er bij deze fiets?
standaard fulcrum 5
Waarvan ben je precies zo tevreden?
Het is een licht vinnig fietsje
Zijn er ook mindere punten?
Niet echt; de ultegra triplle die licht ratelt
Heb je nog met andere carbonfietsen gereden waarmee je kan vergelijken?
Pinarello fp6
Ik kan niet zeggen dat de Cube slechter rijdt, alhoewel hij veel goedkoper is.
Bedankt voor de reacties!
Sorry voor het laten reageren maar me computer was kapot..
Ik denk dat ik zelf toch voor de GTC ga het design van deze fiets vind ik persoonlijk super mooi
Sorry voor het laten reageren maar me computer was kapot..
Ik denk dat ik zelf toch voor de GTC ga het design van deze fiets vind ik persoonlijk super mooi
"Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment." - Buddha