Briljante filmpjes!trekshack schreef:Maar heb je ploegleiders al eens een ploegauto met fietsen er bovenop zien rijden?
http://www.youtube.com/watch?v=r2duy6kDu5Q" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=R3phwUmh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Uitverkoop Pro Tour ploegen
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
[11/10/2011]
Unieke stockverkoop bij Omega Pharma - Lotto !
Fietsen
Fiets- en vrijetijdskledij
Accessoires
Kortingen tot - 70 % !!!
Waar ?
Belgian Cycling Company
Roterijstraat 89, 8790 Waregem
056/60.14.58
Wanneer ?
Ma. 31/10: 9u tot 17u
Contante betaling
Mecaniciens aanwezig om u technisch te adviseren
Unieke stockverkoop bij Omega Pharma - Lotto !
Fietsen
Fiets- en vrijetijdskledij
Accessoires
Kortingen tot - 70 % !!!
Waar ?
Belgian Cycling Company
Roterijstraat 89, 8790 Waregem
056/60.14.58
Wanneer ?
Ma. 31/10: 9u tot 17u
Contante betaling
Mecaniciens aanwezig om u technisch te adviseren
timsen schreef:De eerste in een valpartij. (gezien de snelheid begrijpelijk dat hij brak) de tweede tijdens transport.
Op de heenweg een frame van haar ploeggenote en de terug die van mijn vriendin. Beide op de achtervork.
Overigens zijn alle frames uit de ploeg bij de achtervork gesneuveld als ik het goed heb.
Binnen haar team zijn dr echt al veel gebroken.
Gaat het hier om de Ridley Noah's van nu of de oudere type van voor 2009 ? En hoe heeft Ridley zelf hierop gereageerd ?amclassic-fan schreef:Algemeen bekend dat Ridleys erg vaak breken. Ik ken een pak renners die last hadden dat de Noah's braken op de achtervork aan de tandwielkant.
Is het niet zo, dat meerdere merken carbon fietsen breuken oplopen tijdens wedstrijden en/of valpartijen ? Toch niet alleen bij Ridley ?
.
http://www.quickstepcycling.eu/en/news/ ... g-team/577Gianni schreef:QSI is volgende week zaterdag. Ik weet niet of er fietsen verkocht gaan worden.
Volgens de website dus alleen kleding. Op de Twitters zeggen ze ook een aantal helmen te verkopen.
Mail maar eens naar het email adres in de tweede post van deze pagina. Hij heeft binnenkort spullen van HTC Highroad beschikbaar. Prijzen zijn hoger dan andere jaren geeft hij zelf aan. Als je interesse hebt wilt hij wel een PDF met artikelen sturen.Gianni schreef:@stefan en andere: Iemand nog nieuws waar en wanneer er uitverkopen zijn van wielerploegen? De periode zit er toch wat aan te komen..
-
- Forum-lid
Kledij gaat ginds in massa buiten, nauwelijks per stuk.
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
-
- Forum-lid
Nee, ik bedoel dat ik (Tijdritfietsverhuur), de kledij "en masse" zou moeten kopen.
En dat gaat niet
Materiaal ligt anders.
Over Vacansoleil: die verkopen geen Ridleys (gaan terug), wel nog een aantal Batavus fietsen. Er wordt getwijfeld om een publieke verkoop te organiseren.
Quickstep bekijkt alles, Omega-Pharma Lotto is al heel wat kwijt, maar heeft nog wat leuks. Stay tuned, via mail.
En dat gaat niet
Materiaal ligt anders.
Over Vacansoleil: die verkopen geen Ridleys (gaan terug), wel nog een aantal Batavus fietsen. Er wordt getwijfeld om een publieke verkoop te organiseren.
Quickstep bekijkt alles, Omega-Pharma Lotto is al heel wat kwijt, maar heeft nog wat leuks. Stay tuned, via mail.
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !