Scott
R21 vind het matzwarte van de Scott Foil R2 erg strak. Ik heb de fiets nog niet in het echt tegengekomen. Maar wat me opvalt is de vierkant onderbuis.
Dit zie je ook bij de nieuwe giants terugkeren? Enig idee waarom er voor die vorm is gekozen?
En heb je dan bij nat weer extra last van spatwater dat over een breder oppervlak verdeeld wordt (Las daar eens iets over in een intervieuw van Lars Boom in de fiets waarin hij daar iets over opmerkte bij zijn Giant.
Dit zie je ook bij de nieuwe giants terugkeren? Enig idee waarom er voor die vorm is gekozen?
En heb je dan bij nat weer extra last van spatwater dat over een breder oppervlak verdeeld wordt (Las daar eens iets over in een intervieuw van Lars Boom in de fiets waarin hij daar iets over opmerkte bij zijn Giant.
-
- Forum-lid
Ondertussen mijn scott addict r2 weer een "upgrade" gegeven hieronder een paar foto's in de set-up dat hij nu staat..
Ben nog in afwachting van een ander setje wielen 38mm carbon voor bandjes met dt swiss 240 naven
En er komt nog een setje met zilvere chris king naven en met polished H+Son TB-14 velgen
Als er nog iemand leuke suggesties heeft, vuur maar af
Ben nog in afwachting van een ander setje wielen 38mm carbon voor bandjes met dt swiss 240 naven
En er komt nog een setje met zilvere chris king naven en met polished H+Son TB-14 velgen
Als er nog iemand leuke suggesties heeft, vuur maar af
He de keus is op de TB14 gevallen? Dat zal de fiets een totaal andere look geven.. Deze wielen passen er erg goed bij maar qua rode accenten had ik het verder iets rustiger gehouden. Kettingblad sluit niet helemaal mooi aan, is er een speciale reden waarom je geen origineel Red blad hebt genomen? Het Red black blad zou mooi staan denk ik.
-
- Forum-lid
Komt gewoon omdat er op onverklaarbare wijze een tandje op mijn blad was verbogen, dus dit is even een tijdelijke oplossing Was ook al aan het kijken voor een ander blad. En inderdaad een sram red black kan nog wel eens een goede optie worden!(weet je toevallig of dat ook mat is) Met de tb14 zal het er zeker helemaal een andere look zijn! maar ben er benieuwd naar zal een maak et of kraak het zijn De rode accenten.. soms denk ik ook is een beetje "overdone" soms vind ik het mooi dus daar ben ik nog niet helemaal uit
Het merk Scott leeft hier toch minder dan de standaard merken Giant, Specialized, Cannondale. Toch wel jammer!
Ben ik de enige op het forum met een Scott Foil??
Op de voorpagina van de fiets staat met koeienletters dat ze 3 fietsen testen. Vervolgens heb je 100 woorden per fiets en dat moet dan een test zijn??? Belachelijk slechte test van Fiets!
Overigens komt de Foil wel als winnaar uit de bus.
Ben ik de enige op het forum met een Scott Foil??
Op de voorpagina van de fiets staat met koeienletters dat ze 3 fietsen testen. Vervolgens heb je 100 woorden per fiets en dat moet dan een test zijn??? Belachelijk slechte test van Fiets!
Overigens komt de Foil wel als winnaar uit de bus.
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik denk dat je pas in het voorjaar meer Foil's voorbij ziet komen.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Is al bekend van in juni:juul schreef:OOOOOOOOOHH, wat gaaf, dat wist ik nog niet!!!!
http://www.scott-sports.com/gb_en/news/ ... _3_release" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat heeft er weinig mee te maken, uiteindelijk reed HTC vorig jaar ook nog op Scott.juul schreef:Als de Scott in het profpeleton te zien zou zijn, was het op dit topic denk ik ook wel ietsje drukker
Ze maken mooie fietsen maar om 1 of andere reden spreek het mij totaal niet aan, als ik hoor bij kameraden denken die daar vaak hetzelfde over.