Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Pijn in schouder, rug en been, alles rechts

prjz
Forum-lid

prjz 30 sep 2011 16:50

Goed om te horen dat het allemaal niet zo ernstig lijkt.
prj

nix
Forum-lid

nix 30 sep 2011 21:39

Ja het lijkt mee te vallen inderdaad. Het lullige met sportblessures is dat als je een relatief klein leed hebt, het een kwestie is van uren maken op de fiets voordat het ontzettend irritant en pijnlijk wordt. Maar goed, dat hoort bij sport natuurlijk. Grenzen opzoeken is grenzen vinden... :idea:

nix
Forum-lid

nix 08 nov 2011 09:48

Update 2: Ben naar een chiropractor geweest. Mijn nek zat rechts helemaal vast, dat verklaart de ellende in de schouder/nek. Ook mijn bekken rechts staat/stond scheef, dat verklaart de ellende met mn rechter hamstring. Dus, nog een paar keer chiropractor en een en ander zou opgelost moeten zijn!

ceon
Forum-lid

Gebruikersavatar ceon 09 nov 2011 07:56

nix schreef:Update 2: Ben naar een chiropractor geweest. Mijn nek zat rechts helemaal vast, dat verklaart de ellende in de schouder/nek. Ook mijn bekken rechts staat/stond scheef, dat verklaart de ellende met mn rechter hamstring. Dus, nog een paar keer chiropractor en een en ander zou opgelost moeten zijn!
Volgens mij had ik deze diagnose al eerder gesteld. Jammer dat je voor de dure oplossing gekozen hebt. Manueel therapeut kan hetzelfde maar wordt volledig vergoed door de zorgverzekering. Bij de chiropractor betaal je zelf bij. Kon je toch weer een nieuw shirt, nieuwe cassette of banden kopen voor...
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. :D

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 09 nov 2011 08:41

ceon schreef:
nix schreef:Update 2: Ben naar een chiropractor geweest. Mijn nek zat rechts helemaal vast, dat verklaart de ellende in de schouder/nek. Ook mijn bekken rechts staat/stond scheef, dat verklaart de ellende met mn rechter hamstring. Dus, nog een paar keer chiropractor en een en ander zou opgelost moeten zijn!
Volgens mij had ik deze diagnose al eerder gesteld. Jammer dat je voor de dure oplossing gekozen hebt. Manueel therapeut kan hetzelfde maar wordt volledig vergoed door de zorgverzekering. Bij de chiropractor betaal je zelf bij. Kon je toch weer een nieuw shirt, nieuwe cassette of banden kopen voor...
m.a.w. we zijn blij voor je dat je verlost bent van de pijn, je kan weer lekker fietsen dus:)
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

nix
Forum-lid

nix 09 nov 2011 09:22

Haha ja inderdaad :)

Plaats reactie