Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

Lookkg461
Forum-lid

Lookkg461 17 nov 2011 15:58

I.i.g. het gaat er steeds meer op lijken dat hij terugkeert in een topteam, en dat hij nu al bezig is om het seizoen 2012 voor te bereiden.

Net als alle overige dopingzondaars verdient hij deze kans. Ik hoop dat het volgend jaar weer alleen maar gaat over de prestaties van de wielrenner Thomas Dekker, en dat het verleden verder met rust gelaten wordt.

zorba
Forum-lid

zorba 17 nov 2011 16:40

Het was voor mij niet eens een discussie of het hier wel of niet over een stickertje zou gaan maar dat terzijde.
Lookkg461 schreef: Net als alle overige dopingzondaars verdient hij deze kans. Ik hoop dat het volgend jaar weer alleen maar gaat over de prestaties van de wielrenner Thomas Dekker, en dat het verleden verder met rust gelaten wordt.
Idd laten we het hopen...
Do not CROSS the road!

nixol
Forum-lid

nixol 18 nov 2011 06:37

Lookkg461 schreef:I.i.g. het gaat er steeds meer op lijken dat hij terugkeert in een topteam, en dat hij nu al bezig is om het seizoen 2012 voor te bereiden.
Lees net op zn twitterpagina, dat hij volgend jaar (definitief) voor Cervelo gaat rijden:
"Eindelijk na een lange tijd van onzekerheid heb ik vandaag de zekerheid gekregen om volgend jaar voor Garmin Cervelo te mogen rijden.. YES!!"

Mooi dat hij nog een kans krijgt!

soffatti
Forum-lid

soffatti 18 nov 2011 08:01

Heel mooi !

Ik ga hem volgen. Niet met argusogen maar met belangstelling.

caca
Forum-lid

caca 18 nov 2011 09:12

Hier een stukje uit de "Denver Post":
http://www.denverpost.com/outdoors/ci_19360512" onclick="window.open(this.href);return false;

"Belgian Star Dekker..."
Doelen ze op zijn woonhuis in België of zouden ze in Denver denken dat Nederland de hoofdtad van België is?

Mooi nieuws!

pasquini
Forum-lid

pasquini 18 nov 2011 10:01

soffatti schreef:Heel mooi !

Ik ga hem volgen. Niet met argusogen maar met belangstelling.
Mooi gesproken, ik ben het daar helemaal mee eens! :)

geer
Forum-lid

geer 18 nov 2011 10:59

caca schreef:Hier een stukje uit de "Denver Post":
http://www.denverpost.com/outdoors/ci_19360512" onclick="window.open(this.href);return false;

"Belgian Star Dekker..."
Doelen ze op zijn woonhuis in België of zouden ze in Denver denken dat Nederland de hoofdtad van België is?

Mooi nieuws!
Alle wielrenners komen toch uit belgie...(of zo)

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 18 nov 2011 11:08

Ik snap niet waarom iedereen weer zo positief doet over Dekker. Hij heeft 1e bij hoog en laag volgehouden onschuldig te zijn, hij bleef arrogant doen. Langzaam maar zeker dan toch maar toegeven dat je misschien wel wat gebruikt hebt, maar vol blijven houden dat je 't enkel 1 keer in december hebt gebruikt. Lekker geloofwaardig. Daarnaast heeft hij goed z'n mond gehouden over z'n leveranciers en dergelijke, dus die kunnen nu nog steeds doping aan 't verpatsen zijn.

Tijdens zijn comeback heeft hij niets gepresteerd, in de ronde van Portugal werd ie naar huis gereden. Ken een heel pak renners die ik de kans veel meer had gegund.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

-eric-
Forum-lid

-eric- 18 nov 2011 11:12

amclassic-fan schreef:Ik snap niet waarom iedereen weer zo positief doet over Dekker.
Waarschijnlijk omdat het een flamboyant figuur is met een soort charisma wat het peloton wat minder saai maakt....

Inhoudelijk ben ik met je argumenten eens, maar ik snap niet dat je je 'ergert' aan de mensen die zo positief doen... ;)
Groet,
Eric

-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-

geer
Forum-lid

geer 18 nov 2011 11:22

amclassic-fan schreef:Ken een heel pak renners die ik de kans veel meer had gegund.
Lijst?

Ik blij dat Dekker bij Garmin gaat rijden. Daarnaast blijf ik zijn gedrag van de afgelopen 2,5 jaar schofterig vinden. Hoe moet eerst maar eens laten zien weer normaal te kunnen doen in gedrag en fietsen. Op zich werkt hij wel mee met het Wada, UCI en KNWU om 'iets' tegen doping te doen. Het zou mooi zijn als dat iets meer aan de oppervlakte komt!

Iedereen verdient een kans....

elboutero
Forum-lid

elboutero 18 nov 2011 11:53

amclassic-fan schreef:Ik snap niet waarom iedereen weer zo positief doet over Dekker. Hij heeft 1e bij hoog en laag volgehouden onschuldig te zijn, hij bleef arrogant doen. Langzaam maar zeker dan toch maar toegeven dat je misschien wel wat gebruikt hebt, maar vol blijven houden dat je 't enkel 1 keer in december hebt gebruikt. Lekker geloofwaardig. Daarnaast heeft hij goed z'n mond gehouden over z'n leveranciers en dergelijke, dus die kunnen nu nog steeds doping aan 't verpatsen zijn.

Tijdens zijn comeback heeft hij niets gepresteerd, in de ronde van Portugal werd ie naar huis gereden. Ken een heel pak renners die ik de kans veel meer had gegund.
+1
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3

SpecializedMan
Forum-lid

SpecializedMan 18 nov 2011 19:24

Iedereen heeft wat mij betreft recht op een tweede kans. Daar staat tegenover dat je als voormalig dopingzondaar ook niet moet piepen als mensen aan je verleden refereren (zoals Vino bijv.) Je hebt een fout gemaakt, daar moet je eerlijk en open over zijn, maar je moet ook verder kunnen met de sport. Ik vind dat Thomas Dekker daar goed mee omgaat. Hj lijkt oprecht spijt te hebben van zijn gedrag (zie NOS documentaire). Hopelijk heeft hij er echt van geleerd. Ik gun hem het voordeel van de twijfel.

Plaats reactie