Thomas Dekker
I.i.g. het gaat er steeds meer op lijken dat hij terugkeert in een topteam, en dat hij nu al bezig is om het seizoen 2012 voor te bereiden.
Net als alle overige dopingzondaars verdient hij deze kans. Ik hoop dat het volgend jaar weer alleen maar gaat over de prestaties van de wielrenner Thomas Dekker, en dat het verleden verder met rust gelaten wordt.
Net als alle overige dopingzondaars verdient hij deze kans. Ik hoop dat het volgend jaar weer alleen maar gaat over de prestaties van de wielrenner Thomas Dekker, en dat het verleden verder met rust gelaten wordt.
Het was voor mij niet eens een discussie of het hier wel of niet over een stickertje zou gaan maar dat terzijde.
Idd laten we het hopen...Lookkg461 schreef: Net als alle overige dopingzondaars verdient hij deze kans. Ik hoop dat het volgend jaar weer alleen maar gaat over de prestaties van de wielrenner Thomas Dekker, en dat het verleden verder met rust gelaten wordt.
Do not CROSS the road!
Lees net op zn twitterpagina, dat hij volgend jaar (definitief) voor Cervelo gaat rijden:Lookkg461 schreef:I.i.g. het gaat er steeds meer op lijken dat hij terugkeert in een topteam, en dat hij nu al bezig is om het seizoen 2012 voor te bereiden.
"Eindelijk na een lange tijd van onzekerheid heb ik vandaag de zekerheid gekregen om volgend jaar voor Garmin Cervelo te mogen rijden.. YES!!"
Mooi dat hij nog een kans krijgt!
Hier een stukje uit de "Denver Post":
http://www.denverpost.com/outdoors/ci_19360512" onclick="window.open(this.href);return false;
"Belgian Star Dekker..."
Doelen ze op zijn woonhuis in België of zouden ze in Denver denken dat Nederland de hoofdtad van België is?
Mooi nieuws!
http://www.denverpost.com/outdoors/ci_19360512" onclick="window.open(this.href);return false;
"Belgian Star Dekker..."
Doelen ze op zijn woonhuis in België of zouden ze in Denver denken dat Nederland de hoofdtad van België is?
Mooi nieuws!
Alle wielrenners komen toch uit belgie...(of zo)caca schreef:Hier een stukje uit de "Denver Post":
"Belgian Star Dekker..."
Mooi nieuws!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik snap niet waarom iedereen weer zo positief doet over Dekker. Hij heeft 1e bij hoog en laag volgehouden onschuldig te zijn, hij bleef arrogant doen. Langzaam maar zeker dan toch maar toegeven dat je misschien wel wat gebruikt hebt, maar vol blijven houden dat je 't enkel 1 keer in december hebt gebruikt. Lekker geloofwaardig. Daarnaast heeft hij goed z'n mond gehouden over z'n leveranciers en dergelijke, dus die kunnen nu nog steeds doping aan 't verpatsen zijn.
Tijdens zijn comeback heeft hij niets gepresteerd, in de ronde van Portugal werd ie naar huis gereden. Ken een heel pak renners die ik de kans veel meer had gegund.
Tijdens zijn comeback heeft hij niets gepresteerd, in de ronde van Portugal werd ie naar huis gereden. Ken een heel pak renners die ik de kans veel meer had gegund.
Waarschijnlijk omdat het een flamboyant figuur is met een soort charisma wat het peloton wat minder saai maakt....amclassic-fan schreef:Ik snap niet waarom iedereen weer zo positief doet over Dekker.
Inhoudelijk ben ik met je argumenten eens, maar ik snap niet dat je je 'ergert' aan de mensen die zo positief doen...
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Lijst?amclassic-fan schreef:Ken een heel pak renners die ik de kans veel meer had gegund.
Ik blij dat Dekker bij Garmin gaat rijden. Daarnaast blijf ik zijn gedrag van de afgelopen 2,5 jaar schofterig vinden. Hoe moet eerst maar eens laten zien weer normaal te kunnen doen in gedrag en fietsen. Op zich werkt hij wel mee met het Wada, UCI en KNWU om 'iets' tegen doping te doen. Het zou mooi zijn als dat iets meer aan de oppervlakte komt!
Iedereen verdient een kans....
+1amclassic-fan schreef:Ik snap niet waarom iedereen weer zo positief doet over Dekker. Hij heeft 1e bij hoog en laag volgehouden onschuldig te zijn, hij bleef arrogant doen. Langzaam maar zeker dan toch maar toegeven dat je misschien wel wat gebruikt hebt, maar vol blijven houden dat je 't enkel 1 keer in december hebt gebruikt. Lekker geloofwaardig. Daarnaast heeft hij goed z'n mond gehouden over z'n leveranciers en dergelijke, dus die kunnen nu nog steeds doping aan 't verpatsen zijn.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
-
- Forum-lid
Iedereen heeft wat mij betreft recht op een tweede kans. Daar staat tegenover dat je als voormalig dopingzondaar ook niet moet piepen als mensen aan je verleden refereren (zoals Vino bijv.) Je hebt een fout gemaakt, daar moet je eerlijk en open over zijn, maar je moet ook verder kunnen met de sport. Ik vind dat Thomas Dekker daar goed mee omgaat. Hj lijkt oprecht spijt te hebben van zijn gedrag (zie NOS documentaire). Hopelijk heeft hij er echt van geleerd. Ik gun hem het voordeel van de twijfel.