Sinds kort ben ik in het bezit van een nieuw setje wielen.
Het is de veltec speed 6.0 geworden.
Ik heb deze aangeschaft bij primator in zwijndrecht voor 580€,dit is de versie voor bandjes(660€ met shimano cassette en pro race 3 bandjes op)
Heb deze gekozen mede door de sapim spaken en de hoeveelheid ervan,20 V en 24 A
Hopelijk ook wat beoordelingen van mensen die deze wielen ook in hun bezit hebben.
Hier dan een foto.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 501&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Veltec speed 6.0
- Supergrover
- Forum-lid HC
mooi setje, vind alleen het grote lettertype de gehele combinatie wel wat onrustig maken....gio1982 schreef:Sinds kort ben ik in het bezit van een nieuw setje wielen.
Het is de veltec speed 6.0 geworden.
Ik heb deze aangeschaft bij primator in zwijndrecht voor 580€,dit is de versie voor bandjes(660€ met shimano cassette en pro race 3 bandjes op)
Heb deze gekozen mede door de sapim spaken en de hoeveelheid ervan,20 V en 24 A
Hopelijk ook wat beoordelingen van mensen die deze wielen ook in hun bezit hebben.
Hier dan een foto.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 501&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn eerste 10 kilometers op deze wielen waren direct een drama. Nieuwe wielen wil je toch even uitproberen, daarom stukje doorgetrokken met de wind in de rug. Na 300meter ligt er een betonplaat 1 cm hoger waardoor door de stijfheid bidon uit de houder sprong. Vervolg tik hij via mijn been het achterwiel in. Bidon doormidden en je zou zeggen dat wiel kun je weggooien het ging toch tegen de 55. Slechts 1 spaak zat los, gemakkelijk te repareren waardoor ze weer als nieuw zijn, waardoor ik het toch topwielen vind
Uploaded with ImageShack.us
-
- Forum-lid
Goed verhaal zeg. Toch mooi dat bij een schijnbaar lelijk ongeluk vaak niets of weinig aan de hand is, terwijl je hele materiaal naar de galemiezen kan gaan alleen als je fiets omvalt.Grolsch schreef:Mijn eerste 10 kilometers op deze wielen waren direct een drama. Nieuwe wielen wil je toch even uitproberen, daarom stukje doorgetrokken met de wind in de rug. Na 300meter ligt er een betonplaat 1 cm hoger waardoor door de stijfheid bidon uit de houder sprong. Vervolg tik hij via mijn been het achterwiel in. Bidon doormidden en je zou zeggen dat wiel kun je weggooien het ging toch tegen de 55. Slechts 1 spaak zat los, gemakkelijk te repareren waardoor ze weer als nieuw zijn, waardoor ik het toch topwielen vind
Je hebt echt wel veel geluk gehad!! Al goed dat je niet gevallen bent!Grolsch schreef:Mijn eerste 10 kilometers op deze wielen waren direct een drama. Nieuwe wielen wil je toch even uitproberen, daarom stukje doorgetrokken met de wind in de rug. Na 300meter ligt er een betonplaat 1 cm hoger waardoor door de stijfheid bidon uit de houder sprong. Vervolg tik hij via mijn been het achterwiel in. Bidon doormidden en je zou zeggen dat wiel kun je weggooien het ging toch tegen de 55. Slechts 1 spaak zat los, gemakkelijk te repareren waardoor ze weer als nieuw zijn, waardoor ik het toch topwielen vind
De schade aan het achterwiel valt dan nog zeer goed mee.
Bedankt voor je reactie