Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

CYCLETREND BUSSUM

frigo
Forum-lid

frigo 28 nov 2011 21:24

ld001 schreef:Bovenstaande reactie vind ik behoorlijk ongepast en weinig respectvol naar een ondernemer die alles opzij heeft gezet en zijn ziel en zaligheid en zijn geld in zijn droom heeft gestoken. Leedvermaak is hier niet op zijn plaats.
Ik sluit mij hier geheel bij aan...

Jos Willems had al zijn geld in deze zaak gestoken om zijn droom te verwezenlijken. De suggestie die door stokie gewekt wordt dat hij zijn 'schaapjes wel op het droge' zal hebben, is dus nergens op gebaseerd en vind ik beledigend naar alle betrokkenen (ondernemer, personeel en leveranciers).

In 2010 heb ik door de economische omstandigheden zelf faillissement moeten aanvragen voor mijn eigen bedrijf. Ik kan iedereen verzekeren dat dit allesbehalve een prettige ervaring is waar geen enkele ondernemer op zit te wachten!
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

stokie
Forum-lid

stokie 28 nov 2011 21:31

Geloof me nou maar... Jos Willems heeft zn schaapjes echt wel op het droge.. Met de opstappremie met die hoogte kan je wel 3 zaken opzetten..
Dat het failliesement vervelend is hoor je mij toch niet ontkennen?
Overigens heeft dit niets met leedvermaak te maken, maar is het gewoon een anekdote over Jos Willems en zijn zaak.

qqqq
Forum-lid

qqqq 28 nov 2011 22:52

Beste stokie. Dit soort dingen vertellen over anderen op een forum bij iemands faillissement vind ik niet sympathiek. Je hoeft het niet te doen.

devoorzitter
Forum-lid

devoorzitter 03 dec 2011 11:15

Eerst Hommes in Soest over de kop, nu deze weer failliet. Het wordt nu wel heel mager qua racefiets-speciaalzaken in het Gooi. Wie weet er nog een goede zaak?
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL

kc82
Forum-lid

Gebruikersavatar kc82 03 dec 2011 12:35

Het is net geen Gooi, maar Van Der Linden in Weesp is een prima zaak.

Plaats reactie