japiecarbon schreef:Dat valt mij idd ook heel erg op, en dan voora; over de fietsen die hij (adroit ) nu zelf niet meer verkoopt!
Maar toch ben ik het wel met m eens over de stickers, die zou ik alleen op mijn fiets doen wanneer deze serieus gesponserd is.
Ik zal 1 keertje reageren op wat er toch elke keer ontstaat hier..
1-
Het is jammer dat iemand niet blij mag zijn met zijn fiets en met het werk dat ik voor hem / haar gedaan heb. Er worden vaker zaken genoemd en webshops gepromoot, maar als EPbike valt, nou, dan zijn de heren ( vaak niet meer dan 4) weer op de achterste pootjes.. Alsof hen enorm onrecht wordt aangedaan hierdoor.. Ik weet het niet, maar als je zo je dagen doorbrengt ...
2-
De stickers.. Dat je het niet mooi vind prima, maar niemand weet iets af vd voorwaarden, dan wel sponsoring wel of niet mbt deze fiets. Of andere fietsen.
Dus ja er zit wel een rede achter dat het erop zit. Nogmaals, dat je het niet fraai vindt, is uiteraard je goed recht. Maar die zelfingenomen meningen die sommige hebben ( een ieder weer wel of ik hem bedoel, zeker niet japiecarbon ) .. pfff doe toch normaal en geniet.. Daarvoor zijn we toch met z'n alle met die fietsen bezig.
Last but not least, deze fiets is op de wielen na bij onze vriend Vos gekocht, en bij mij gemonteerd.
Zo ziet een ieder maar, het ligt altijd net even iets anders ...
groeten en veel plezier
Eric