Wij zijn enorme tijdschriftenlezers. Ze worden dan ook vele malen doorgelezen en bewaard.
Zo heb ik nog stapels WielerRevue's liggen uit de tijd van de Delgado, Rooks, Fignon waarin ik nog steeds met weemoed af en toe inkijk
en terugdenk aan die tijd van de aankoop van mijn eerste Pinarello .Die moest en zou dezelfde zijn als van mijn held van toen, Pedro Delgado.
Het rode Special Tour Edition-frame uit 1988 heb ik nog, wat ooit eens terug opgebouwd gaat worden.
Enfin, het ging over lezen...
Ikzelf; Grinta!, NG, LeicaMagazine en Bit zijn abo's.
Tour, CycloSprint, Wielerland, Fiets, WielerRevue etc. Iedere maand los.
De dames in huis; Happinez, Landleven, Penny.
Ja, ja de boekhandel is blij met ons!
Welke tijdschriften lezen jullie nog meer
-
- Forum-lid
Krijg Wielermagazine bij mijn licentie. Vind de kwaliteit zeer matig, zou er niet snel een abonnement op nemen denk ik.
Sinds kort heb ik daarnaast een abo op NuSport. Was wel erg veel voetbal rondom de laatste wedstrijden in de eredivisie, maar verder vind ik het een leuk, afwisselend blad met aandacht voor een breed scala aan sporten, ook die kleine, onbekende.
Sinds kort heb ik daarnaast een abo op NuSport. Was wel erg veel voetbal rondom de laatste wedstrijden in de eredivisie, maar verder vind ik het een leuk, afwisselend blad met aandacht voor een breed scala aan sporten, ook die kleine, onbekende.
-
- Forum-lid
Hier wordt gelezen:
Fiets, ProCycling & CycloSprint.
En op vakantie in Italie koop ik BiciSport en Ciclismo. In alle eerlijkheid moet ik bekennen dat ik dan de plaatjes kijk en mijn vrouw de interessante stukken voor me moet vertalen
Fiets, ProCycling & CycloSprint.
En op vakantie in Italie koop ik BiciSport en Ciclismo. In alle eerlijkheid moet ik bekennen dat ik dan de plaatjes kijk en mijn vrouw de interessante stukken voor me moet vertalen
- boswielrenner
- Forum-lid
Fiets (Abo)
Losse verkoop:
Tour
Roadbike
Zoom (fotografie)
Focus (fotografie)
Linda
autoweek (af en toe)
magazines over horloges
White (ski magazine)
Losse verkoop:
Tour
Roadbike
Zoom (fotografie)
Focus (fotografie)
Linda
autoweek (af en toe)
magazines over horloges
White (ski magazine)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
De Muur en het Fietssportmagazine van de NTFU.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;