Welke in-ear hoofdtelefoon gebruiken jullie?
SHURE natuurlijk met de triple flanges, die vallen er zeker niet uit. Die prop je een flink eind je gehoorkanaal in. Onovertroffen geluidsbeeld en geweldige seal.
Gebruik zelf de E3C maar die zijn niet meer leverbaar, weet zo niet wat de opvolger zijn
Gebruik zelf de E3C maar die zijn niet meer leverbaar, weet zo niet wat de opvolger zijn
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Csteebe: deze heb ik. Overigens doe je aan Sennheiser ook zeker geen miskoop.
Dat hangt ervan af hoe hard je de muziek zet. Maar algemeen gesteld hoor je bij in-ear inderdaad minder omgevingsgeluiden. Op een Tacx lijkt mij dit geen probleem. Op de racer doe ik vaak één oortje uit.
Ik gebruik een ear-clip koptelefoon (van Senheizer, maar kon daar geen plaatje van vinden..) die op je oren zit en er niet in zitten. Op die manier krijg ik nog voldoende omgevingsgeluid mee om gewaarschuwd te worden maar heb ik toch redelijk geluid..
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sennheiser, adidas-sports uitvoering. Ik denk dat het deze zijn: http://www.sennheiser.nl/nl/home_nl.nsf ... ine_504601" onclick="window.open(this.href);return false;
Zit met een soort van vleugeltje "vast" in je oorschelp, werkt perfect. Gaat ook met hardlopen niet los, irriteert niet en goed geluid.
Net als Havana rij ik op de fiets regelmatig met 1 oortje.
Zit met een soort van vleugeltje "vast" in je oorschelp, werkt perfect. Gaat ook met hardlopen niet los, irriteert niet en goed geluid.
Net als Havana rij ik op de fiets regelmatig met 1 oortje.
Less is bore
Sennheiser is wel populair op dit forum Ikzelf heb ook een Sennheiser, deze http://www.sennheiser.com/sennheiser/ho ... -cx-400-ii" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed geluid, blijft goed in mijn oren zitten, en solide. Er zitten ook 6 verschillende maten oordopjes bij, zodat hij optimaal past.
Ik gebruik hem met de volgende mp3: http://www.sandisk.com/products/sansa-m ... mp3-player" onclick="window.open(this.href);return false;
Is echt een handige mp3 voor iemand die veel wielrent/sport. Hij is heel klein, erg stevig, en goedkoop. Heb de mijne voor 35,- gekocht.
Goed geluid, blijft goed in mijn oren zitten, en solide. Er zitten ook 6 verschillende maten oordopjes bij, zodat hij optimaal past.
Ik gebruik hem met de volgende mp3: http://www.sandisk.com/products/sansa-m ... mp3-player" onclick="window.open(this.href);return false;
Is echt een handige mp3 voor iemand die veel wielrent/sport. Hij is heel klein, erg stevig, en goedkoop. Heb de mijne voor 35,- gekocht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik gebruik het kleine Ipodje met dat klipje aan de achterkant, de Shuffle. Kun je makkelijk op borsthoogte aan je bretel vast klippen en zelfs met wanten aan door je jas heen op de tast bedienen.
(verder vind ik Ipods ruk ivm het verplichte Itunes en het niet op andere devices bruikbare bestandsformaat)
(verder vind ik Ipods ruk ivm het verplichte Itunes en het niet op andere devices bruikbare bestandsformaat)
Less is bore
goede keuze, zwarte niet meer leverbaar...?
Het mooiste zijn toch outoplastieken, welke ook te krijgen zijn met Ipod iphone bediening. Als je dan ook nog kiest voor een uitneembaar filter, kun je het omevings geluid aanpassen...
Voor het fietsen is een verwisselbaar kabelsetje ook prettig.
Het mooiste zijn toch outoplastieken, welke ook te krijgen zijn met Ipod iphone bediening. Als je dan ook nog kiest voor een uitneembaar filter, kun je het omevings geluid aanpassen...
Voor het fietsen is een verwisselbaar kabelsetje ook prettig.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
-
- Forum-lid HC
Half off topic: wat is een goed setje luidsprekers voor bij de Mac book?
What makes the boat go faster?