Cervélo
-
- Forum-lid
Mooie fiets hor!!!,
volgende keer wel even op het buitenblad en op de 11. staat hij net wat mooier op de foto!!!
volgende keer wel even op het buitenblad en op de 11. staat hij net wat mooier op de foto!!!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Klopt! Was dit even uit het oog verloren aangezien ik tegenwoordig vooral op souplesse rij.gekke_henkie schreef:Mooie fiets hor!!!,
Effe een dompertje: mijn S1 heeft een scheur in de zadelpenbuis. Bij de halve-maantjes net onder de zadelpen scheurt ie in. Balen! Van de week de boel uit elkaar halen en opsturen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met garantie op een S1? Hoelang duurde dat? Overigens lijkt het er op dat een S1 niet meer leverbaar is in mijn maat. Afwachten maar.
Zijn er mensen die ervaring hebben met garantie op een S1? Hoelang duurde dat? Overigens lijkt het er op dat een S1 niet meer leverbaar is in mijn maat. Afwachten maar.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
xytras schreef:Voila, met de chinese "winterwielekes"
http://imageshack.us/photo/my-images/818/dsc05830r.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als dit de winter wielekes zijn ben ik jaloers. Dit staat er bij mij zelfs in de zomer niet in.
Omgerekend incl verzending betaalde ik zo'n 465 euro, dus de prijs van een setje eurus of racing 1. Dat valt goed mee dacht ik. Winterwielen is wel een relatief begrip aangezien ik niet buiten kom met de racefietswanneer het regent of sneeuwt. Dan neem ik de mtb.raiju schreef:xytras schreef:Voila, met de chinese "winterwielekes"
http://imageshack.us/photo/my-images/818/dsc05830r.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als dit de winter wielekes zijn ben ik jaloers. Dit staat er bij mij zelfs in de zomer niet in.
Dan ga ik ervan uit dat je zomerwielen nog een heel stuk duurder zijn. Voor die prijs vind ik het heel mooie wielen. Staat ook goed in die fiets. Ik heb alleen niet de tijd om 706 pagina's door te worstelen naar je zomer wielen. Ik denk dat je er lightweights er in hebt staan de rest van het jaar gezien je posts.
Ik weet nog niet wat voor wielen ik ga nemen komende zomer. Ik wil zeker niet meer dan 1000 euro uitgeven. Tubes lijken me heel fijn rijden maar daar durf ik niet aan omdat ik vaak ver weg ga en alleen rond rijd. (rondes van 90 tot 130 km door Nederland maar ook Italië en Frankrijk als training, 180 tot 220 km tochten) Dan kan ik niet even bellen voor een reserve wiel of een tube plakken.
Ik heb nu bijna 3 jaar oude Ksyrium elites maar ik zat te denken aan. Mavic Ksyrium SLR zoals hieronder lijken me wel handig. Dit is ook niet mijn fiets. Hij lijkt er een beetje op met 2 wielen en een dropstuur.
Ik weet nog niet wat voor wielen ik ga nemen komende zomer. Ik wil zeker niet meer dan 1000 euro uitgeven. Tubes lijken me heel fijn rijden maar daar durf ik niet aan omdat ik vaak ver weg ga en alleen rond rijd. (rondes van 90 tot 130 km door Nederland maar ook Italië en Frankrijk als training, 180 tot 220 km tochten) Dan kan ik niet even bellen voor een reserve wiel of een tube plakken.
Ik heb nu bijna 3 jaar oude Ksyrium elites maar ik zat te denken aan. Mavic Ksyrium SLR zoals hieronder lijken me wel handig. Dit is ook niet mijn fiets. Hij lijkt er een beetje op met 2 wielen en een dropstuur.
Ik heb recent een Cervelo S5 (base-model, dus wit) frameset gekocht en nu zou ik graag het zadel monteren zoals Cervelo gebruikt bij complete fietsen.
Dit is volgens de omschrijvingen de Fizik Ardea.
Op de website van Fizik staat echter helemaal geen info over dit zadel. Kan iemand mij op weg helpen?
Dit is volgens de omschrijvingen de Fizik Ardea.
Op de website van Fizik staat echter helemaal geen info over dit zadel. Kan iemand mij op weg helpen?
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Dit is wat ik erover vond:
http://www.rczbikeshop.com/englishue/fi ... black.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rczbikeshop.com/englishue/fi ... black.html" onclick="window.open(this.href);return false;
GertS, hartelijk dank.
Ik heb in een ander forum deze link ook gekregen.
Ik heb inmiddels een bericht van Fizik (ik wist niet dat dat eigenlijk gewoon Selle Royal is);
"Ardea will be available in shops from April next year more or less.
Actually it is available only assembled on a bike, not as a single item."
Inmiddels heb ik via jouw links wel even gekeken en ben ik al weer van het idee af dat ik dit zadel wil. Vwb kleur zien ze er goed uit, maar daar houdt het wel mee op.
Ik heb reeds een Selle San Marco Aspide, maar wilde nog meer rood naast het wit.
Hier nog maar even mee doen tot ik wat echt mooiers (en zeker niet minder prettig) tegen kom.
Ik heb in een ander forum deze link ook gekregen.
Ik heb inmiddels een bericht van Fizik (ik wist niet dat dat eigenlijk gewoon Selle Royal is);
"Ardea will be available in shops from April next year more or less.
Actually it is available only assembled on a bike, not as a single item."
Inmiddels heb ik via jouw links wel even gekeken en ben ik al weer van het idee af dat ik dit zadel wil. Vwb kleur zien ze er goed uit, maar daar houdt het wel mee op.
Ik heb reeds een Selle San Marco Aspide, maar wilde nog meer rood naast het wit.
Hier nog maar even mee doen tot ik wat echt mooiers (en zeker niet minder prettig) tegen kom.
Mag best een beetje pijn doen.