Storck Visioner
Hij komt niet meer! Helaas! De levertijd bleek zowaar nog beroerder dan de Canyon. Dupree had het over mei. Een duitse webwinkel over eind februari... Storck zelf over maart.. uiteindelijk bleek het allemaal af te hangen van de fabriek in China... ik vond het niet meer betrouwbaar genoeg en wilde niet het risico lopen om in maart/april met een betaalde maar niet geleverde fiets te zitten.. spijtig maar dus zelfde verhaal als ultimate al!
Inmiddels is een Look 595 Ultra mijn parade paardje geworden met dank aan Sharkman. Welliswaar geen alu, maar wel ontzettend mooi en voor een nette prijs. Foto's volgen!
@Camiel.. je principia was me nog helemaal niet opgevallen! Wat otnzettend mooi zeg.. nog steeds die diezelfde knalharde uitstraling! Dat moet iedere keer genieten zijn!
Inmiddels is een Look 595 Ultra mijn parade paardje geworden met dank aan Sharkman. Welliswaar geen alu, maar wel ontzettend mooi en voor een nette prijs. Foto's volgen!
@Camiel.. je principia was me nog helemaal niet opgevallen! Wat otnzettend mooi zeg.. nog steeds die diezelfde knalharde uitstraling! Dat moet iedere keer genieten zijn!
Ik ben 1,87 dus valt mee... Het is de ultra.. de stijve versie van de 595. Thor heeft er nog mee gewonnen op de Champs in 2008loos schreef:@Feddek: ik ben erg fan van Look, ben benieuwd naar de foto's.
Is de fiets stijf genoeg voor jou (je bent nogal lang volgens mij).
Maar ik zal het meemaken als hij af is.