La Marmotte 2012
Vooral in de laatste twee weken voor de start werden behoorlijk wat startbewijzen te koop aangeboden. Niet te snel in paniek raken dus! Ik heb er vorig jaar begin januari eentje kunnen overnemen via Marktplaats.
Maar eh... IJzerenbriek, is het niet eens tijd voor een andere cyclo? Er is leven na de Marmotte, geloof me
Maar eh... IJzerenbriek, is het niet eens tijd voor een andere cyclo? Er is leven na de Marmotte, geloof me
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is dus de ellende nu met die gelimiteerde inschrijving. De mensen die maar gewoon op voorhand inschrijven "want dan heb ik in elk geval een startkaart"....havana schreef:Vooral in de laatste twee weken voor de start werden behoorlijk wat startbewijzen te koop aangeboden.
Less is bore
Csteenbe,
Hoeveel kaartjes heb je?? Ik baal namelijk als een stekker dat ik er geen één heb. We zouden met een man of 4 á 6 gaan(dus we moeten wel de garantie hebben dat iedereen een kaartje heeft), maar iedereen heeft zitten kijken naar het nederlandse gedeelte welke niet werkte (vind de site ook onoverzichtelijk trouwens, maar dat kan ook aan mij liggen)). Ik las hier op het forum pas dat je het via de engelse kant moest proberen .
Maar zoals Havana zegt er is nog leven na Marmotte. Misschien is Ventoux Master ook wel wat. Iemand ervaring over de organisatie daar??
Hoeveel kaartjes heb je?? Ik baal namelijk als een stekker dat ik er geen één heb. We zouden met een man of 4 á 6 gaan(dus we moeten wel de garantie hebben dat iedereen een kaartje heeft), maar iedereen heeft zitten kijken naar het nederlandse gedeelte welke niet werkte (vind de site ook onoverzichtelijk trouwens, maar dat kan ook aan mij liggen)). Ik las hier op het forum pas dat je het via de engelse kant moest proberen .
Maar zoals Havana zegt er is nog leven na Marmotte. Misschien is Ventoux Master ook wel wat. Iemand ervaring over de organisatie daar??
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, ligt niet aan jou. Sportcommunication heeft nog nooit uitgeblonken in helderheid en duidelijkheid....
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik ben er inderdaad zeker van dat er een leven is na de marmotte maar...havana schreef:Vooral in de laatste twee weken voor de start werden behoorlijk wat startbewijzen te koop aangeboden. Niet te snel in paniek raken dus! Ik heb er vorig jaar begin januari eentje kunnen overnemen via Marktplaats.
- Ik heb een boon voor de marmotte, dat zonder twijfel. Het parcours ligt me en eens door de microbe gebeten...
- Het komt praktisch gezien ook perfect uit, ik vertrek met de zoon en vrouwlief komt een week later met de tweede zoon met de TGV naar Grenoble. Op zondag rijden we dan door naar de 'echte' vakantiebestemming. Dit jaar wordt dat opnieuw Castellane.
- Voor volgend jaar is het sowieso al te laat. Mijn verblijf in Belledonne ligt al vast van in oktober of semptember zelfs. Is ook nodig als je daar wil logeren om er zo vroeg bij te zijn.
- Datum van de marmotte is ook perfect, is mijn geliefkoosde vakantieperiode.
Misschien met de huidige ervaring in het achterhoofd is het wel eens het moment om naar iets anders uit te kijken.
Eerst nog twee en liefst drie startbewijzen zien te scoren uiteraard, wat had je gedacht ?
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Het is nu officieel: de inschrijving is definitief gesloten en gaat ook niet meer open. Je kunt nog wel inschrijven voor de Trophé.
MARMOTTE REGISTRATION CLOSED
Op het Franse gedeelte staat echter nog steeds, wat er al bijna twee weken staat: MARMOTTE INSCRIPTIONS SEULES SUSPENDUES. Wat zoveel betekent als: Inschrijving voor alleen de Marmotte is gestaakt/geschorst. Dat houdt mijn inziens in dat er nog een kansje is dat deze nog wel een keer open gaat...havana schreef:Het is nu officieel: de inschrijving is definitief gesloten en gaat ook niet meer open. Je kunt nog wel inschrijven voor de Trophé.
MARMOTTE REGISTRATION CLOSED
Overigens heb ik mijn inschrijving al geregeld
Democratie is de dictatuur van de meerderheid
-
- Forum-lid
Nope, ik heb gemaild en antwoord gekregen ook: enkel marmotte kan niet meer en gaat ook niet meer open gaan. Wel nog mogelijk voor de Trophée d'oisans. 't Is heel simpel, ze gaan de platte commerciële toer op en weten maar al te goed dat er genoeg gaan zijn die bereid zijn om het dubbele te betalen en toch maar enkel de marmotte gaan rijden.
Maar langs de andere kant, het is eigenlijk maar een belachelijk tochtje dat echt de moeite niet loont. Ik zou het niemand aanraden! Kijk, ik wil zelfs nog een geste doen en in de plaats gaan van de mensen die zich nu bedacht hebben en afzeggen. Geef mij gewoon een PB'tje en ik wil het ticket tegen een faire prijs overnemen, als dat niet mooi is.
Update: het bloed kruipt nu eenmaal waar het niet gaan kan en ik heb tegen mijn principe en deels tegen mijn zin toch maar ingeschreven voor de Trophée d'Oisans. Vaujany ga ik passen maar de Trophée des Rousses past perfect in die week voor de Marmotte. Het is zo al druk genoeg tijdens het werkjaar want ben dagelijks 12u van huis weg, mijn schoonbroer is terminaal en zal er tegen dan niet meer zijn dus was het motto 'you only live once'. Het zou mij teveel gespeten hebben als ik het niet gedaan had.
Maar langs de andere kant, het is eigenlijk maar een belachelijk tochtje dat echt de moeite niet loont. Ik zou het niemand aanraden! Kijk, ik wil zelfs nog een geste doen en in de plaats gaan van de mensen die zich nu bedacht hebben en afzeggen. Geef mij gewoon een PB'tje en ik wil het ticket tegen een faire prijs overnemen, als dat niet mooi is.
Update: het bloed kruipt nu eenmaal waar het niet gaan kan en ik heb tegen mijn principe en deels tegen mijn zin toch maar ingeschreven voor de Trophée d'Oisans. Vaujany ga ik passen maar de Trophée des Rousses past perfect in die week voor de Marmotte. Het is zo al druk genoeg tijdens het werkjaar want ben dagelijks 12u van huis weg, mijn schoonbroer is terminaal en zal er tegen dan niet meer zijn dus was het motto 'you only live once'. Het zou mij teveel gespeten hebben als ik het niet gedaan had.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weet iemand eigenlijk hoe de nummerverdeling is gegaan? Ik heb al vrij snel in de ochtend na het openen van de inschrijving ons ingeschreven en zitten in de 4300 nummers. Derde startgroep dus helemaal. Hebben ze daar nu a la DM de boel allemaal weggeven aan de toeroperarors?
Less is bore