Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote China Topic (frames + onderdelen)

ghyselinckr
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 apr 2011 11:30

ghyselinckr 16 dec 2011 16:55

cobra427 schreef:Heeft iemand dit frame al eens gezien?

Afbeelding

Ik heb alleen het plaatje, maar weet niet welke chinees het aanbied
Is het nieuwe model voor 2012 van miracle trade, de 'miracle REUV'. prijs zou 520$ zijn (gelezen op een ander forum)
Triathlon is 3x meer fun!

cobra427
Forum-lid
Berichten: 383
Lid geworden op: 11 nov 2009 01:23
Locatie: Druten

cobra427 16 dec 2011 17:41

Is er ook een andere website van Miracle dan Alibaba (en de 40 rovers)?

Ik ben niet zo gek op Alibaba.
Mag best een beetje pijn doen.

Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba

tinn
Forum-lid
Berichten: 983
Lid geworden op: 01 aug 2006 15:51

tinn 16 dec 2011 19:11

tom de groot schreef:Kun je nergens goedkoop groepen bestellen? En dan niet op zo'n indonesische site.
HIERmaar alleen Sram MTB groepen.
Leef! Fiets!

tom de groot
Forum-lid
Berichten: 889
Lid geworden op: 03 jul 2011 11:53

tom de groot 19 dec 2011 20:09

Bedankt!

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 19 dec 2011 20:31

Alleen zijn die niet echt goedkoop. De remmen zitten er niet bij.

bruno1
Forum-lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 mar 2010 15:06

bruno1 20 dec 2011 22:21

Nu gaat het echt spannend worden lijkt me>


De Pinarello Groep deelt al haar klanten mee dat er extra preventieve maatregelen zijn genomen en extra juridische stappen zijn ondernomen om haar geregistreerde merknamen, patenten en producten wereldwijd te beschermen. Deze acties zijn genomen omwille van de toename van het aantal gevallen van namaken en de verkoop van niet originele- of nep producten. Intellectuele eigendom is de basis van onze groep en is gegarandeerd door het registreren en onderhouden van merknamen en patenten over de gehele wereld.

De Pinarello Groep besteedt vanaf heden veel van haar tijd besteden aan het bewaken en controleren van het aantal nagemaakte producten via internet. Het doel is om het toenemende aantal gevallen van nep producten in de markt te bestrijden. Gelijktijdig zullen we een sterk signaal afgeven naar deze criminelen door ervoor te zorgen dat de namaak Pinarello producten verdwijnen van populaire online veiling sites en algemene websites.

We benadrukken dat al onze producten exclusief en uitsluitend worden verkocht via ons officiële dealernetwerk en verkooppunten; U kunt uw dichtstbijzijnde dealer vinden door een bezoek te brengen aan onze website: http://www.cardsports.com" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.pinarello.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Onze dealers staan volledig tot uw beschikking en zullen u voorzien van alle informatie nodig voor de aanschaf van één van onze producten. We herinneren u er aan dat onze garantie en after sales service alleen van toepassing zijn op echte en originele producten.
BPP

tom de groot
Forum-lid
Berichten: 889
Lid geworden op: 03 jul 2011 11:53

tom de groot 20 dec 2011 22:37

Lijkt me niet china trekt zich niks aan van patenten.

jsparie
Forum-lid
Berichten: 3092
Lid geworden op: 12 aug 2005 00:55

jsparie 20 dec 2011 22:43

China wellicht niet, maar als de Nederlandse Douane je Nep frame in beslag neemt en vernietigt ben je toch niet echt blij denk ik. Bovendien zal ook een Chinese fabrikant toch wel even na gaan denken als hij brieven van juristen gaat krijgen en in de gaten krijgt dat het serieus wordt. Echt verrassend is het niet natuurlijk. Je kun op dit soort acties wachten. Dat is vanuit Pinarello bekeken ook wel te begrijpen natuurlijk.

Gebruikersavatar
timsen
Forum-lid
Berichten: 386
Lid geworden op: 04 apr 2008 13:34
Locatie: Rheden

Gebruikersavatar timsen 21 dec 2011 07:29

Dit gaat gewoon te ver....

Modbreak: Geen links naar namaak plaatsen. b.v.d.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 21 dec 2011 07:41

Dat je een dergelijk frame ongestikkerd koopt snap ik wel, maar met de letters en al erop.....Overigens doen aleerlei grote (mode)merken akties zoals van Pinarello. Of dat nou echt effect heeft? ik heb niet echt de indruk dat het helpt.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 21 dec 2011 08:39

timsen schreef:Dit gaat gewoon te ver..../
Hier heb je als merk een serieus probleem mee. Enige waarmee je jezelf nog kunt differentieren van deze piraterij is top service (snel reageren als er iets kapot gaat) en veel betere producten.

Overigens erkent China geen intelectueel eigendom, is het internet vrij en kun je dus pas juridisch reageren aan de poorten van Europa en de USA

ferrari4life
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 mei 2009 22:20

ferrari4life 21 dec 2011 11:11

Heeft iemand ervaring met dit frame= Ik heb de verkoper al gemailt en dit is dezelfde als flyxii.com. echter kan ik dit frame daar niet terug vinden. Het lijkt mij wel een goede deal maar is het wel te vertrouwen?

Alvast bedankt

Plaats reactie