nog gevallen vandaag in 2011
Nog net gelukt dit jaar.
Zojuist, op het kerkhof.
Wou efkes bij onze pap langs. Nam ivm andere bezoekers niet het verharde pad in het midden maar langs de kerkhofmuur een zandpad.
Zag er stevig uit. Was helaas vergeten dat dit al jaren meerdere malen per week goed wordt geharkt.....
Met een bochtje het zand op en hoppa het voorwiel zakt erin. Omgevallen in het losse zand, net naast een grafzerk.
Het stikt daar natuurlijk van de beschermengelen.
Zojuist, op het kerkhof.
Wou efkes bij onze pap langs. Nam ivm andere bezoekers niet het verharde pad in het midden maar langs de kerkhofmuur een zandpad.
Zag er stevig uit. Was helaas vergeten dat dit al jaren meerdere malen per week goed wordt geharkt.....
Met een bochtje het zand op en hoppa het voorwiel zakt erin. Omgevallen in het losse zand, net naast een grafzerk.
Het stikt daar natuurlijk van de beschermengelen.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Yep, vandaag er maar eens naast gelegen en nog op de foto ook.
Gelukkig geen gevolgen behalve gekrenkt imago. Aan de andere kant, beter in het mulle zand dan keihard op het asfalt.
Gelukkig geen gevolgen behalve gekrenkt imago. Aan de andere kant, beter in het mulle zand dan keihard op het asfalt.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Ai, je kunt zo toch slecht terecht komen..
ik heb nu 3 weken terug ook vooraf van mijn fiets gestapt,
maar heb er wel ee gekneude elleboog aan over gehouden. bleh
vandaag pas voor het eerst weer gaan zwemmen (en ging nog niet echt best)
ik heb nu 3 weken terug ook vooraf van mijn fiets gestapt,
maar heb er wel ee gekneude elleboog aan over gehouden. bleh
vandaag pas voor het eerst weer gaan zwemmen (en ging nog niet echt best)
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Vandaag tijdens de VTT in Ermelo (waanzinnig mooi overigens): Alles goed aangegeven alleen die kuil tijdens de snelle-met-de-wind-mee-vals-plat-naar-beneden kwam compleet onverwacht, en daar kijk je naar en dus rij je erin, met je vaste vork van de crossert. Gevolg: over de kop, of beter gezegd, op de kop met als gevolg afgeschreven helm (kan wellicht nog deel terug krijgen via NTFU) en het feit dat ik nu na 2 uur in bed met een capuchon en een zonnebril in bijna donker huis achter een sterk gedimde laptop zit.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
Nou is valpartij is een groot woord, maar gisteren bij mijn eerste ritje met klikpedalen lag ik binnen een mum van tijd op de grond met mijn fietsje.
Ik denk wel een van de lulligste manieren om te vallen, bij het stoppen eraan gedacht om de rechtervoet los te klikken en vervolgen linksom te vallen!
Voorlopig beide voeten voor de zekerheid maar losklikken....
Ik denk wel een van de lulligste manieren om te vallen, bij het stoppen eraan gedacht om de rechtervoet los te klikken en vervolgen linksom te vallen!
Fietsen moet je leren!
-
- Forum-lid
Haha, dat zijn de mooiste ja!!!,Knip schreef:Nou is valpartij is een groot woord, maar gisteren bij mijn eerste ritje met klikpedalen lag ik binnen een mum van tijd op de grond met mijn fietsje.
Maar wees gerust, ik denk dat ongeveer de helft van de wielrenners wel eens gevallen is door een fout met uitklikken...
(hoofdzakelijk aan het begin van hun carriére)
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Ik heb vandaag een klein schuivertje gemaakt. Dat was voor mij het besluit om de racer definitief niet meer uit te laten deze winter. Het wordt me te glad en te gevaarlijk. Ik ging onderuit in bochtje naar rechts. Ik fietste niet hard maar dat stukje pad was gewoon verradelijk glad. Geen lichamelijke schade gelukkig. Slechts een kras op het pedaal, stukje beschadigd stuurlint en een gat in mijn overbroek. Ik ga maar weer eens informeren bij mijn oude sportschool of ze nog een plekje op een spinningfiets voor me hebben.
Live fast; die young. mijn blog
Hier een bijna val op dezelfde manier, glad bochtje en achterwiel ging zwabberen. Net aan op de been gebleven maar dit was het laatste ritje op de racer. Vandaag helemaal schoongemaakt en het tacx achterwiel gestoken. In maart weer een nieuwe fiets aanschaffen met het fietsplan, dat wordt dus een MTB voor de volgende winter.rob74 schreef:Ik heb vandaag een klein schuivertje gemaakt. Dat was voor mij het besluit om de racer definitief niet meer uit te laten deze winter. Het wordt me te glad en te gevaarlijk. Ik ging onderuit in bochtje naar rechts. Ik fietste niet hard maar dat stukje pad was gewoon verradelijk glad. Geen lichamelijke schade gelukkig. Slechts een kras op het pedaal, stukje beschadigd stuurlint en een gat in mijn overbroek. Ik ga maar weer eens informeren bij mijn oude sportschool of ze nog een plekje op een spinningfiets voor me hebben.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
Vanmorgen met de ATB in een bocht op de verharde weg onderuit.
Het was opgevroren en dus BAM daar lag ie.
Maar meteen naar huis omdat het een aardige bloedbad was ( bloedverdunners dus dan bloed een schaafwondje al aardig).
Verder niks aan het handje......................
Het was opgevroren en dus BAM daar lag ie.
Maar meteen naar huis omdat het een aardige bloedbad was ( bloedverdunners dus dan bloed een schaafwondje al aardig).
Verder niks aan het handje......................
cornelli racing cycles Uden
- plantagenet
- Forum-lid
Ik heb om die reden dus ook een 2e hands MTB aangeschaft, omdat ik het in de winter op de racer af en toe erg hachekijk vind. Als de temperaturen ruim boven 0° zijn dan durf ik nog wel te rijden op de racer, maar met weercondities zoals in deze dagen voel ik mij prettiger op de MTB met dikke noppenbanden. Misschien dat ik nog wel ga voor een nieuwe band met spikes op/naast het loopvlak. Daarmee moet zelfs op gladde ondergrond nog heel behoorlijk te rijden zijn.tuinder schreef:Hier een bijna val op dezelfde manier, glad bochtje en achterwiel ging zwabberen. Net aan op de been gebleven maar dit was het laatste ritje op de racer. Vandaag helemaal schoongemaakt en het tacx achterwiel gestoken. In maart weer een nieuwe fiets aanschaffen met het fietsplan, dat wordt dus een MTB voor de volgende winter.rob74 schreef:Ik heb vandaag een klein schuivertje gemaakt. Dat was voor mij het besluit om de racer definitief niet meer uit te laten deze winter. Het wordt me te glad en te gevaarlijk. Ik ging onderuit in bochtje naar rechts. Ik fietste niet hard maar dat stukje pad was gewoon verradelijk glad. Geen lichamelijke schade gelukkig. Slechts een kras op het pedaal, stukje beschadigd stuurlint en een gat in mijn overbroek. Ik ga maar weer eens informeren bij mijn oude sportschool of ze nog een plekje op een spinningfiets voor me hebben.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd