Parlee
Bedankt voor jullie reakties: Ja, de decals is een smaakzaak Vind ze eigenlijk wel heel classic maar begrijp wat je bedoelt. Heb een setje Fulcrum Racing 1 in mijn andere fiets zitten en denk dat die ook goed in de Parlee zouden staan omdat ze dezelfde kleur hebben. Maar die staan ook heel goed in mijn Pina.litespeed schreef:Fraai, hoor. Ik vind wel de decals nogal lelijk. En ik had Chorus genomen en dan met Zonda wielen rondgereden.
Waarom Chorus ipv Record? En waarom Zonda?
Vrij stilletjes in het parlee topic.... Zijn er hier mensen die met een z5 of beter nog een z5sl rijden. Ik ga eerstdaags een nieuw frame kopen en zit met een dilemma. Na 10 trouwe jaren c'dale te hebben is het tijd voor iets anders. Op mijn zoektocht naar het iets exclusievere kwam ik parlee tegen. Al heb ik t gevoel in mijn hart dit merk eens een kans te geven en mijn verstand zegt niet doen. Geen dealer in Belgie, wat indien garantie... toch weeral voor problemen zorgt tov een lbs in je eigen gemeente. Ik vind ook weinig terug over de stijfheid...ze zijn wel superlight waar ik eigenlijk naar zoek maar zijn ze dan wel stijf genoeg voor mijn 85kg.....
-
- Forum-lid
Recente foto's op hun website zijn inderdaad om te smullen. Z5SLI in het zwart met de lightweight wielen; Schitterend.
Stijfheid: dat is voor mij een grote onbekende. 'Testen' uit de UK spreken uitsluitend over een 'gentle soft ride' en dergelijke non-kwalitatieve uitspraken.
Wanneer iemand 'echte data' heeft dan graag even posten.
Stijfheid: dat is voor mij een grote onbekende. 'Testen' uit de UK spreken uitsluitend over een 'gentle soft ride' en dergelijke non-kwalitatieve uitspraken.
Wanneer iemand 'echte data' heeft dan graag even posten.
Ik probeer vandaag morgen of volgende week naar een dealer te rijden net over de grens in frankrijk. Belgie heeft jammergenoeg geen dealer. Frankrijk slechts 3! Die dealer heeft een z5sl staan in maat ml. Hets is niet de standaard ghost afwerking maar verniest en met witte volle letters parlee. Letters van het oude typer zeer mooi..... Ik neem fototoestel mee als ik ga en zal wat foto's shooten. Het enige wat mij tegenhoud tov een bmc of cervelo is dat je zover moet rijden indien er iets misgaat. Het is ook een stap in het onbekende tov kwaliteit en stijfheid tov mijn cannondales vroeger. Voor een frame van dik voorbij de 4000euro zou ik liever een "berekend" risico nemen.......
http://imageshack.us/photo/my-images/406/dsc010684.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier de z5sl die de dealer staan heeft in maat ml. Kostprijs frame 4350 loptie vernis en letters 350 euro. Same 4700!
Moest het iemand lukken de foto te posten, graag mij lukt het weeral niet!
Hier de z5sl die de dealer staan heeft in maat ml. Kostprijs frame 4350 loptie vernis en letters 350 euro. Same 4700!
Moest het iemand lukken de foto te posten, graag mij lukt het weeral niet!
hierboven schreef:Moest het iemand lukken de foto te posten, graag mij lukt het weeral niet!
Voor de echte snob?
(zelden zo'n saai frame voor zo veel geld gezien...)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Er zijn wel meer reacties van dien aard, ik begrijp de negatieve reacties echter niet. Niets zo persoonlijk als smaak natuurlijk. Less Is More!
Ik zo wel eens willen weten hoe deze parlee's kwalitatief zijn topv andere merken. Nog steeds geen antwoord hierop....
Ik zo wel eens willen weten hoe deze parlee's kwalitatief zijn topv andere merken. Nog steeds geen antwoord hierop....
-
- Forum-lid HC
Smaak kan idd verschillen. Maar je gaat mij toch niet vertellen dat er mensen zijn die dit een uitbundig frame vinden?
Ik vraag me ook weleens af wat er zo speciaal is aan Parlee?
Ik vraag me ook weleens af wat er zo speciaal is aan Parlee?
Misschien je iets meer verdiepen in het merk voordat je zo een opmerking plaatst.......53x11 schreef:Voor de echte snob?
(zelden zo'n saai frame voor zo veel geld gezien...)
Smaken verschillen geen probleem
En wat maakt een Parlee anders, de afwerking/lakwerk en uitstraling en de klassieke stijl.
YFood !!!
Wat wil je allemaal weten, bezit nu bijna 3 jaar een Z4 en ben er nog altijd tevreden over en raak er niet op uit gekeken.....mnslingerland schreef:Ik zo wel eens willen weten hoe deze parlee's kwalitatief zijn topv andere merken. Nog steeds geen antwoord hierop....
Stijfheid is normaal, geen racetype als bv een Scott R1 of Canyon, waardes zijn denk ik voor "ons" meer als voldoende daar hoef je je geen zorgen over te maken, Z5 zou overigens stijver zijn.
YFood !!!