Hoezo, behalve hier? Het wedstrijd seizoen loopt ook hier gewoon van maart t/m oktober hoor!wasbeer2006 schreef:Sommigen rijden in de zomer ook de MTB hoor , het is tenslotte een zomersport in de hele wereld behalve hier.brekson schreef:Canyon ziet er geslepen uit, maar die levertermijn......jongens toch, kan die echt pas in week 10 van 2012 geleverd worden ??
No kidding, dan zit ik al terug op de racer
Volgens mij heeft Cube nog geen harde leverdata afgegeven voor de nieuwe fiesten
Keuze 29'er Cube, Haibike en Canyon
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Klopt, maar het word hier toch vaak als wintersport bestempelt. Ik denk veelal door wielrenners die op de MTB klimmen.frank zappa schreef:Hoezo, behalve hier? Het wedstrijd seizoen loopt ook hier gewoon van maart t/m oktober hoor!wasbeer2006 schreef:Sommigen rijden in de zomer ook de MTB hoor , het is tenslotte een zomersport in de hele wereld behalve hier.brekson schreef:Canyon ziet er geslepen uit, maar die levertermijn......jongens toch, kan die echt pas in week 10 van 2012 geleverd worden ??
No kidding, dan zit ik al terug op de racer
Volgens mij heeft Cube nog geen harde leverdata afgegeven voor de nieuwe fiesten
Ik doe het het liefst met 25-30 graden in de alpen of dolomitene
-
- Forum-lid
Dadelijk mijn CUBE Reaction 29 GTC Pro ophalen, blijkbaar een van de eersten in Nederland. Gelukkig ging het veel sneller dan ik had verwacht.
Wat een mooi kerstcadeau!!
Wat een mooi kerstcadeau!!
Race: Cube Streamer 2009
MTB: Cube Reaction 29 GTC Pro 2012, Massi Z-II
Werk: Cube Touring disc 2011
-
- Forum-lid
Nee, ik moest werken zaterdag en het was zo mooi droog!huibm schreef:En hoe is tie?? vandaag goed weer gehad om hem nog even snel uit te proberen!!!1
Perfect weer om mijn schijfremmen in te remmen, maar helaas.
Woensdag de 28e afspraak met de groep dus dat moet voor die tijd gebeurd zijn.
Dan maar dinsdag. Maar ik geniet nu toch al van het kijken naar mijn prachtige bike!
-
- Forum-lid
@boonen: De Cube bevalt super. Ik zou graag een foto plaatsen. Weet alleen niet hoe!?