Garmin Edge 800
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je moet inderdaad op reset drukken om de rit op slaan, maar als je dat overhoopt vergeet zou de Garmin de training niet weg moeten gooien. Gewoon opnieuw aanzetten en alsnog op reset drukken zou moeten werken.
- opperhoofd
- Forum-lid
Als je het apparaat aanzet nadat je die hebt uitgezet zonder te resetten wordt er expliciet om gevraagd (dus om je vorige sessie af te sluiten / op te slaan)
De functie zelf op reset drukken vind ik prima. Zo is bijvoorbeeld een ochtend- en avondrit een enkele track terwijl het apparaat tussendoor uit kan.
De functie zelf op reset drukken vind ik prima. Zo is bijvoorbeeld een ochtend- en avondrit een enkele track terwijl het apparaat tussendoor uit kan.
Zojuist een rit gemaakt en via reset opgeslagen. Is prima in connect.garmin.com gekomen.
Ik heb het idee dat het te maken had met de connect-plugin van Garmin die geüpdate moest worden.
Het zal even duren voordat ik blindelings op het apparaat ga vertrouwen maar waarschijnlijk doet hij het nu gewoon.
Ik heb nog een issue met de verlichting. Deze heb ik op "Blijft aan" staan, maar na enige tijd (circa 1 minuut) gaat hij toch uit. Is hier iets van bekend?
Ik heb het idee dat het te maken had met de connect-plugin van Garmin die geüpdate moest worden.
Het zal even duren voordat ik blindelings op het apparaat ga vertrouwen maar waarschijnlijk doet hij het nu gewoon.
Ik heb nog een issue met de verlichting. Deze heb ik op "Blijft aan" staan, maar na enige tijd (circa 1 minuut) gaat hij toch uit. Is hier iets van bekend?
-
- Forum-lid
Weet iemand of het mogelijk is om citynavigator op een andere pc te installeren? Ik heb een nieuwe pc en heb geprobeerd om alles te kopiëren en daarna naar de nieuwe pc plakken. Dit werkte helaas niet . Opnieuw installeren op de nieuwe pc werkt ook niet .
Ik denk dat je heil moet zoeken in torrents. Op de Piratebay kun je ze wel vinden geloof ik. Of de gelegenheid gebruiken om af te stappen van Mapsource, dat is namelijk toch een grafprogramma
Het kan maar ik heb er geen ervaring mee, lees eens wat op het gps forum, bijvoorbeeld......... http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=20&t=34785" onclick="window.open(this.href);return false;gaisdergerman schreef:Weet iemand of het mogelijk is om citynavigator op een andere pc te installeren? Ik heb een nieuwe pc en heb geprobeerd om alles te kopiëren en daarna naar de nieuwe pc plakken. Dit werkte helaas niet . Opnieuw installeren op de nieuwe pc werkt ook niet .
Vandaag Bikeroutetoaster.com eens nader bekeken voor het tekenen van een course. Programma werkt vrij eenvoudig. Echter geeft het programma na het aanmaken ervan aan dat het TCX bestand succesvol is geupload naar mijn (aangesloten) Garmin. Maar hoe roep ik deze course nu op? Ik kan deze nergens terugvinden.
Wat doe ik fout?
Hoe plaats ik een eventueel een TCX handmatig op de Garmin?
Wat doe ik fout?
Hoe plaats ik een eventueel een TCX handmatig op de Garmin?
Op mijn 705 (op het apparaat, niet op het SD-kaartje) staat een mapje 'courses'. Daar kopieer ik m'n .tcx-bestand altijd handmatig naar toe (via m'n harde schijf, zodat ik al m'n gemaakte courses ook heb opgeslagen op m'n harde schijf). Het zou me logisch lijken dat het bestand bij automatisch uploaden ook in dat mapje terechtkomt. Misschien heet het net iets anders bij de 800 dan bij de 705, dat weet ik niet. Succes!
Hmmm, vreemd. En er zijn ook geen andere logische 'kandidaten' waar je ze naar toe zou kunnen kopiereen? Daarnaast, zie je het automatisch geuploade bestand ook nergens?LÍseran schreef:bedankt voor je reactie! In de map courses staan alleen fit bestanden. Wellicht zit daar het probleem. Rechtstreeks de TCX copieren in de map heeft geen resultaat helaas.
Anders moet je even op forumlid havana wachten, die heeft een 800 en vast en zeker een antwoord op je vraag.