Hallo,
Nu het langzaamaan weer richting voorjaar gaat ben ik mij aan het oriënteren op een nieuwe racefiets.
Momenteel fiets ik op een trek 1.2 (tiagra afgemonteerd) van ruim drie jaar oud en ben ik toe aan nieuwe fiets .
Ik ben 1,76 m en ongeveer 85KG.
Ik ben op zoek naar een goede fiets met dito afmontage (minimaal ultegra of iets vergelijkbaars), die stijf is en goede wielen bevat. Ik fiets jaarlijks diverse toertochten en woon in Zuid-Limburg, daarnaast wil ik meer in de bergen (Alpen, Vogezen, Dolomieten, etc) gaan fietsen vanaf dit jaar. Mijn budget ligt rond de € 2000,-.
Het hoeft uiteraard niet de lichtste fiets te zijn die er is, afvallen is immers goedkoper
Hebben jullie advies voor mij wat een goede fiets zou zijn?
Ik ben benieuwd naar de reacties.
Groet Maikel
Zoektocht naar geschikte nieuwe racefiets
Hallo,
Ik snap inderdaad dat jullie het graag wat specifieker hebben omdat er zoveel mogelijkheden zijn. Dat is ook een van redenen waarom ik dit bericht op deze site geplaatst heb, door de bomen zie ik het bos (soms) niet meer.
Ik ben gecharmeerd van Italiaanse racers zoals Viner, Cippolini, Colnago, Wilier.
Aan de andere kant vind ik de Canyon Ultimate AL met Sram Force een goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben.
Groet Maikel
Ik snap inderdaad dat jullie het graag wat specifieker hebben omdat er zoveel mogelijkheden zijn. Dat is ook een van redenen waarom ik dit bericht op deze site geplaatst heb, door de bomen zie ik het bos (soms) niet meer.
Ik ben gecharmeerd van Italiaanse racers zoals Viner, Cippolini, Colnago, Wilier.
Aan de andere kant vind ik de Canyon Ultimate AL met Sram Force een goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben.
Groet Maikel