Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets Abonnement

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 13 okt 2010 21:27

Dat het nu en dan fout gaat kunnen wij als redactie inderdaad niet voorkomen.
Alle abonnee zaken worden door een aparte partij afgehandeld, daar hebben we helaas geen directe invloed op.

Je mag ons er echter best op aanspreken. Wij vinden het net zo vervelend als jullie als iemand een abonnement opzegt/niet neemt omdat de uitgever soms niet helemaal klantvriendelijk handelt. Of dat er iets beloofd wordt dat vervolgens niet nagekomen wordt.

Dus laat het vooral weten, dat mag hier of via mail aan de redactie. Dan proberen we altijd of we kunnen bemiddelen of iets anders kunnen regelen.
Afbeelding | Afbeelding

vincent75
Forum-lid

Gebruikersavatar vincent75 13 okt 2010 22:29

[quote="Freerider"]Dat het nu en dan fout gaat kunnen wij als redactie inderdaad niet voorkomen.
Alle abonnee zaken worden door een aparte partij afgehandeld, daar hebben we helaas geen directe invloed op.

Je mag ons er echter best op aanspreken. Wij vinden het net zo vervelend als jullie als iemand een abonnement opzegt/niet neemt omdat de uitgever soms niet helemaal klantvriendelijk handelt. Of dat er iets beloofd wordt dat vervolgens niet nagekomen wordt.

Dus laat het vooral weten, dat mag hier of via mail aan de redactie. Dan proberen we altijd of we kunnen bemiddelen of iets anders kunnen regelen.[/quote]

Je hebt een PM.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

xtremebiker
Forum-lid

xtremebiker 06 nov 2010 11:47

ik lees Fiets al vanaf dag een ga hem gewoon bij de krantenboer halen en krijg er nog een gezellige babbel gratis bij en nooit geen problemen .

stillekracht
Forum-lid

stillekracht 06 nov 2010 12:36

Ik heb er ook zo mijn mening over. Ben jarenlang een trouwe abonnee geweest. Op geen gegeven ogenblik lees je niets nieuws meer en heb ik mijn abonnement opgezegd. Spontaan werd ik gebeld of ik het abonnement niet wilde voortzetten. Ik kon dan korting krijgen!!!

Dat gaat mij dus ff te ver. Ben je een trouwe abonnee dan betaal je de volle mep en zodra je niet meer trouw bent (of nieuw) krijg je korting. Daarmee wordt je als trouwe abonnee niet echt gewaardeerd.

Nu sluit ik af en toe (met korting :-) ) een proefabonnement af. Een tijdje geleden ben ik ingegaan op zo'n telefonisch verzoek. Heb nadrukkelijk aangegeven dat ik het alleen wilde ZONDER automatische verlenging.

Dat werkte dus niet, dus ik zat uiteindelijk ongewenst aan een vast abonnement. Met wat moeite ben ik met een correct persoon binnen de redactie in contact gekomen en is het op een nette wijze gecorrigeerd. Dit is een nette actie geweest van Fiets. Het werven hebben ze uitbesteedt. Dat gaat wat minder netjes. Zal wel te maken hebben met een prestatiebeloning.

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 06 nov 2010 23:37

Ik heb net dit weekend mijn tweede nummer van Fiets in de bus gekregen. Ik heb eerder via internet een abonnement voor 6 nummers genomen, zal ergens in augustus/september zijn geweest. Het duurde dus ook even voor ik het eerste (oktober) nummer in de bus had.

De commotie rondom de automatishe verlenging snap ik niet helemaal. Het is volgens mij bijna altijd zo dat bij een proefabonnement een automatische verlenging volgt; dat geldt ook voor mijn proefabonnement van 6 nummers. Niks geen kleine lettertjes, het stond er gewoon duidelijk bij. En aangezien ik behoorlijk enthousiast ben, ga ik het nu niet opzeggen. Ik wil het blad voorlopig nog graag ontvangen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

aapje
Forum-lid

Gebruikersavatar aapje 08 nov 2010 13:16

[quote="Plantagenet"]De commotie rondom de automatishe verlenging snap ik niet helemaal. Het is volgens mij bijna altijd zo dat bij een proefabonnement een automatische verlenging volgt; dat geldt ook voor mijn proefabonnement van 6 nummers.[/quote]

Als je bij het afsluiten van het abbo afspreekt dat er niet verlengd gaat worden is het niet correct als dit wel gebeurd.

Plaats reactie