Welk shirt met lange mouwen
Vorige week een BBB shirt in de uitverkoop gekocht bij Hopmans in de uitverkoop voor 34,95. Voelt heerlijk aan. Prima shirt. Was op zoek naar vervanging van mijn inmiddels 10 jaar oud shirt met lange mouwen van rogelli. Kon steeds niks vinden tot deze BBB.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
loos schreef:Castelli heeft ook nog het Trasparente Jersey, van de allerdunste windstopper kwaliteit (Windstopper x-lite), spatwaterdicht en erg goed ademend. Volgens Castelli geschikt van 10 tot 18 graden. Ikzelf fiets ermee van ca. 5 tot 15 graden. Je kunt varieren met de onderkleding voor de finetuning. Vanmorgen bij voorbeeld nog mee gefietst, perfect!
Als je goed zoekt te koop voor ca 110 euro.
http://castelli-cycling.com/en/products/detail/172/" onclick="window.open(this.href);return false;
Denk dat ik dan helaas niet goed zoek.....
Zo'n jas lijkt me ook wel wat maar ik kom niet in de buurt van due 110 euro. Iemand een hint?
http://www.all1sport.com/ct/shop/pages/ ... o_id=21326" onclick="window.open(this.href);return false; (109 + 8 euro verzendkosten)peike schreef:loos schreef:Castelli heeft ook nog het Trasparente Jersey, van de allerdunste windstopper kwaliteit (Windstopper x-lite), spatwaterdicht en erg goed ademend. Volgens Castelli geschikt van 10 tot 18 graden. Ikzelf fiets ermee van ca. 5 tot 15 graden. Je kunt varieren met de onderkleding voor de finetuning. Vanmorgen bij voorbeeld nog mee gefietst, perfect!
Als je goed zoekt te koop voor ca 110 euro.
http://castelli-cycling.com/en/products/detail/172/" onclick="window.open(this.href);return false;
Denk dat ik dan helaas niet goed zoek.....
Zo'n jas lijkt me ook wel wat maar ik kom niet in de buurt van due 110 euro. Iemand een hint?
N.B.: Italie heeft lagere adviesprijzen.
Hopmans heeft ze ook (120 euro).
Castelli is wel regelmatig in de aanbieding, vooral bij Engelse webshops (Probikekit en Wiggle). Laatste hadden ze bijv. de Pazzo, een dun windstopper jack met afritsbare mouwen in de aanbieding voor ~60 pond ofzo.
-
- Forum-lid
Hallo,tomkolkman schreef:@ Havana; Ik krijg binnenkort de Castelli Aero Rain Lite binnen, is ongeveer hetzelfde als de Gabba alleen dan met lange mouw. Dit shirt is waterproof en is ook nog eens behoorlijk wind dicht zonder dat je er erg in gaat zweten. Over de Gabba ben ik erg tevreden alleen deze heeft dus geen lange mouwen en daarom ook maar het shirt met lange mouwen aangeschaft.
En je wou met zo weinig mogelijk logo's; enige nadeel is het hoge prijskaartje
ik zie dat je de Gabba en de Aero Lite in gebruik hebt. Ik heb de NanoFlex armwarmers van Castelli en dat eraan om de Gabba te kopen. Als ik dan de Gabba combineer met de NanoFlex armstukken, kom ik dan op hetzelfde uit? Of is er een duidelijk verschil tss de Gabba en de Aero Lite?
grtn, Raf.
-
- Forum-lid
Je heb min of meer hetzelfde idee als de Gabba met Nanoflex armstukken. Moet er wel bij zeggen dat het shirt met lange mouw warmer is over de armen dan dat je met armstukken fietst en het hij houdt wat beter water tegen dan de armstukken. Verschil tussen de Gabba en de Aero Lite is dus niet heel groot alleen dat deze lange mouwen heeft, ventilatie gaten welke open en dicht te ritsen zijn en dat de kraag wat nauwer om je nek aansluit.Raf_Madone schreef:Hallo,tomkolkman schreef:@ Havana; Ik krijg binnenkort de Castelli Aero Rain Lite binnen, is ongeveer hetzelfde als de Gabba alleen dan met lange mouw. Dit shirt is waterproof en is ook nog eens behoorlijk wind dicht zonder dat je er erg in gaat zweten. Over de Gabba ben ik erg tevreden alleen deze heeft dus geen lange mouwen en daarom ook maar het shirt met lange mouwen aangeschaft.
En je wou met zo weinig mogelijk logo's; enige nadeel is het hoge prijskaartje
ik zie dat je de Gabba en de Aero Lite in gebruik hebt. Ik heb de NanoFlex armwarmers van Castelli en dat eraan om de Gabba te kopen. Als ik dan de Gabba combineer met de NanoFlex armstukken, kom ik dan op hetzelfde uit? Of is er een duidelijk verschil tss de Gabba en de Aero Lite?
grtn, Raf.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02