vision trimax pro
hoi, ik heb op internet de vision trimax pro wielen gezien en vind ze erg mooi, 30mm aluminium clinchers, lichte wielen en betaalbaar vind ik dan, heeft iemand hier ervaring mee over de kwaliteit, deze wielen dus:
http://www.bikeshopnicodegroot.nl/N_fra ... 194-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bikeshopnicodegroot.nl/N_fra ... 194-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Ben zelf ook op zoek naar iets dergelijks,dus ik wacht in spanning op je ervaringen!
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
Heb onlangs de Vision trimax T30 gekocht en gisteren voor het eerst een ritje gemaakt, ze voelde goed aan. Voor mijn gevoel beter dan de Fulcrum Racing 7 die ik voorheen had.
Ben er wel tevreden mee. Zocht een wat hogere velg, ze zijn niet veel hoger, toch ogen zeker wel beter dan de Fulcrums.
Ben er wel tevreden mee. Zocht een wat hogere velg, ze zijn niet veel hoger, toch ogen zeker wel beter dan de Fulcrums.
ViVa Italia LIbera E Redenta
Ook ik ben geintresseerd in ervaringen met deze wielset, vind deze er erg mooi uitzien. Wat voor kleur spaken zijn het? Zilver met 1 rode spaak, zag ik ergens staan, klopt dat?
Ik heb nu mavic aksiums, maar wil een keer wat anders. Is dit een goed alternatief voor fulcrum 3?
Verder is er inderdaad niet veel over te vinden, dus ben erg benieuwd naar ervaringen!!!
Ik heb nu mavic aksiums, maar wil een keer wat anders. Is dit een goed alternatief voor fulcrum 3?
Verder is er inderdaad niet veel over te vinden, dus ben erg benieuwd naar ervaringen!!!
of je hebt het over andere wielen, of je bent niet goed geinformeerd, maar ze hebben geen rode spaak, het zijn zwarte velgen met grijze naven en zwarte spaken, zal een foto plaatsen,
[img][img=http://img267.imageshack.us/img267/8690 ... 032.th.jpg]
[/img]
die zilver met een rode spaak is volgens mij van mavic,ik kan je geen informatie geven of ze vergelijkbaar zijn met fulcrum, want daar heb ik nooit mee gereden, heb alleen cosmics(elite) en de standaard giant wielen van mn giant gehad maar ze bevallen mij prima, zal ze de komende weken een keer in mn oude fiets zetten om ze te vergelijken met de cosmics
ps sorry dat ik zo lang heb gewacht maar had het druk en het weer zat tegen om te gaan fietsen, heb ze pas afgelopen vrijdag voor het eerst gebruikt
[img][img=http://img267.imageshack.us/img267/8690 ... 032.th.jpg]
[/img]
die zilver met een rode spaak is volgens mij van mavic,ik kan je geen informatie geven of ze vergelijkbaar zijn met fulcrum, want daar heb ik nooit mee gereden, heb alleen cosmics(elite) en de standaard giant wielen van mn giant gehad maar ze bevallen mij prima, zal ze de komende weken een keer in mn oude fiets zetten om ze te vergelijken met de cosmics
ps sorry dat ik zo lang heb gewacht maar had het druk en het weer zat tegen om te gaan fietsen, heb ze pas afgelopen vrijdag voor het eerst gebruikt
Je hebt gelijk, ik heb het over de Vision Trimax T30, heb inmiddels de folder van Vision gevonden op het internet en ze hebben grijze spaken en 1 rode.
Iemand ervaringen met deze wielen?
Zit erg te twijfelen, miss toch maar de fulcrum 3, lees daar veel goede berichten over.
Iemand ervaringen met deze wielen?
Zit erg te twijfelen, miss toch maar de fulcrum 3, lees daar veel goede berichten over.
overigens is de trimax t30 volgens mij de opvolger van de trimax pro, als ik de foto's bekijk hebben zien ze er alleen qua kleur wat anders uit, en de specs zijn ok bijna hetzelfde, als ik het goed zie op internet, by the way bikeparts4u.nl verkoopt ze tegenwoordig ook
-
- Forum-lid
Bump! Zijn er inmiddels meer ervaringen met deze wielset??? Heet deze nu Trimax T30?
Of gaat hier de 'light, strong, cheap, pick 2' regel op; ze zijn licht en relatief goedkoop, dus niet sterk???
Of gaat hier de 'light, strong, cheap, pick 2' regel op; ze zijn licht en relatief goedkoop, dus niet sterk???
-
- Forum-lid
Ik heb de Vision Trimax T30 wielen nu ruim een jaar en zo'n 10.000 km op gefietst. Ik gebruik ze zowel voor in de bergen als tijdens het rijden van wedstrijden. Ze bevallen op zich prima al heb ik er al wel twee keer spaakbreuk mee gehad zonder aanwijsbare reden. Ook zit er af en toe een kraak in het achterwiel die er door verschillende gerenommeerde racefietsmonteurs en het vervangen van verschillende lagers niet uit te krijgen is. Ik heb ze destijds gekocht omdat ze toch een beetje hoog (30mm) zijn, redelijk licht (1500 gram), er mooi uit zien en relatief goedkoop waren.