Parijs Roubaix 2012 10 juni
Gister een stukje in een plaatselijk krantje en zaterdag kom ik met Parijs-Roubaix op de lokale radio. Dat is omroep Zuidplas om 14 januari even na 11 uur.
-
- Forum-lid
Zo Gerard,
Dat is prachtig, Aandacht in de krant voor een geweldige rit, En gestart vanuit hobby is dit toch een kroon op het delen van je ervaringen.
marc
Dat is prachtig, Aandacht in de krant voor een geweldige rit, En gestart vanuit hobby is dit toch een kroon op het delen van je ervaringen.
marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Ik had al een 'app' om ivm de koers de Belgische radio te beluisteren maar nooit gedacht dat ik een 'app' nodig zou hebben om radio Zuidplas te beluisteren.Gastheerg schreef:..en zaterdag kom ik met Parijs-Roubaix op de lokale radio. Dat is omroep Zuidplas om 14 januari even na 11 uur.
Maar het bestaat gewoon
-
- Forum-lid
Bottecchia verschijnt op 10 juni aan de start met nummer 17!
- jelmerjager
- Forum-lid
En nummer 20!
Ik heb het nummer gekregen waar ik om gevraagd heb: 27 Maar waarom is dat zo bijzonder
Gastheerg schreef:Ik heb het nummer gekregen waar ik om gevraagd heb: 27 Maar waarom is dat zo bijzonder
Bijgeloof?
In 2008 had ik immers ook 27
Ook leuk maar NU is het extra bijzonder
Bijgeloof heb ik overigens sinds ik die Tibetaanse amulet draag geen last meer van.
-
- Forum-lid
Ik mag met nummer 9 starten.
-
- Forum-lid
Veel mooie lage nummers hier!
Maar zonder dat ik weet op welke fiets iedereen in juni zit durf ik nu al te stellen dat er niet één zo goed past als dat nummer 27.
Maar zonder dat ik weet op welke fiets iedereen in juni zit durf ik nu al te stellen dat er niet één zo goed past als dat nummer 27.