Hallo,
Sinds een tijdje heb ik een probleem met mijn fietspomp. Het betreft een BBB Airwave voetpomp. De kop van de pomp is een Dual-Headkop, zodat deze op alle mogelijk ventielen past (dat staat op het kaartje). Het probleem is nu dat de lucht uit het verkeerde van de twee gaatjes komt. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Ik kan het ding niet meer gebruiken nu...
Gr.
Olivier
Probleem met Dual-Head fietspomp BBB
- plantagenet
- Forum-lid
Heb dat ook wel eens aan de hand gehad met mijn BBB pomp. In de kop zit iets van een 'verdeel-ventiel' (geen idee hoe zoiets heet), dat na het aanklemmen moet sluiten.
Probeer anders even met een luciferhoutje in de gaatjes te prikken. Waarschijnlijk lukt het daarna wel. Je kunt ook proberen om één van de gaatjes even af te dichten (duim erop) en dan pompen.....bij mij was het euvel na wat gepiel over, en tot op heden geen last meer gehad.
Probeer anders even met een luciferhoutje in de gaatjes te prikken. Waarschijnlijk lukt het daarna wel. Je kunt ook proberen om één van de gaatjes even af te dichten (duim erop) en dan pompen.....bij mij was het euvel na wat gepiel over, en tot op heden geen last meer gehad.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd