Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5231
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Ik heb losse velgen naar hier laten komen, en in laten spaken met Dtswiss 240s naven. Dat heeft me E600,- gekost. Lijkt me toch wel de moeite, dat ga je nergens anders redden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40088
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
+1, en die ketting vind ik ook foeilelijk en ziet er na 2 ritjes helemaal niet meer uit.havana schreef:Stuur past niet goed bij de shifters qua vorm, en ik houd niet van ISP, !
Sorry, maar dit is aan mij echt niet besteed.
Less is bore
die ketting was dan ook specifiek voor de beurs gelegd omdat het wel bij het totaal paste ... niet iedereen moeten trouwens dezelfde smaak hebben hédaniel1975 schreef:+1, en die ketting vind ik ook foeilelijk en ziet er na 2 ritjes helemaal niet meer uit.havana schreef:Stuur past niet goed bij de shifters qua vorm, en ik houd niet van ISP, !
Sorry, maar dit is aan mij echt niet besteed.
whoops, had het moeten specifiëren. is een tweedehands setje in perfecte staat. kon ik niet laten liggen
zien eruit als nieuw, en enorm tevreden van. fiets heeft heel nieuw rijgedrag.
ik was zelf aan het kijken om een setje te laten overkomen, en er is zelfs iemand op 2dehands belgie die een setje yishuns verkoopt (carbon clincher met carbon remrand) voor 575, dan hoef je niet te wachten
groeten
zien eruit als nieuw, en enorm tevreden van. fiets heeft heel nieuw rijgedrag.
ik was zelf aan het kijken om een setje te laten overkomen, en er is zelfs iemand op 2dehands belgie die een setje yishuns verkoopt (carbon clincher met carbon remrand) voor 575, dan hoef je niet te wachten
groeten
kan via ebay ook wel goedkoper (350,00 en gratis verzenden), weet alleen niet of het een beetje goede wielen zijn.. ratings van de verkoper zijn in elk geval goed:
http://www.ebay.nl/itm/Full-Carbon-Road ... 635wt_1176" onclick="window.open(this.href);return false;
Of je kiest (nog goedkoper) voor zoiets en laat een gewillige FM het echt goed voor je inspaken met betrouwbare spaken..
http://www.ebay.nl/itm/New-Full-Carbon- ... 778wt_1176" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.nl/itm/Full-Carbon-Road ... 635wt_1176" onclick="window.open(this.href);return false;
Of je kiest (nog goedkoper) voor zoiets en laat een gewillige FM het echt goed voor je inspaken met betrouwbare spaken..
http://www.ebay.nl/itm/New-Full-Carbon- ... 778wt_1176" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is er niet functioneel of praktisch aan deze fiets?kodiesan schreef:Zondag gezien op Vélofollies, zeer mooie fiets!
Niet functionele of praktische dingen moeten toch eens kunnen op een beurs...
Btw, als niemand hem wil hebben wil ik me wel opofferen hoor!
Greetz
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Met stip op 1: de tubes. Die dingen hebben een enorme rolweerstand, wat je aan gewicht bespaard betaal je in 't kwadraat terug in rolweerstand.
De carbon kettingbladen zien er leuk uit, maar ze zijn niet duurzaam en je moet voorzichtig schakelen. Op bijv een THM crank had ik 't een logischer keus gevonden, maar deze Rotor crank is niet erg licht. En dan heb je tot slot nog 't zadel over,. Er zullen vast mensen op willen zitten, maar een leren dekje is toch een stuk fijner (scheelt zoveel geglij)
Vind 't frame wel aardig gespoten, het is weer eens wat anders dan de grote massa.
De carbon kettingbladen zien er leuk uit, maar ze zijn niet duurzaam en je moet voorzichtig schakelen. Op bijv een THM crank had ik 't een logischer keus gevonden, maar deze Rotor crank is niet erg licht. En dan heb je tot slot nog 't zadel over,. Er zullen vast mensen op willen zitten, maar een leren dekje is toch een stuk fijner (scheelt zoveel geglij)
Vind 't frame wel aardig gespoten, het is weer eens wat anders dan de grote massa.