Dat is zeker waar en mijn vrouw zo rationeel als ze is kan niet snappen dat ik nu nog met een Gigantische Glimlach op mijn gezicht loop van een dagje zoals gister..Gastheerg schreef:Gister de finale wezen verkennen vanaf Pont Thibaut tot de wielerbaan. Hinault heeft wel een beetje gelijk. Het is een strontkoers! OP een aantal plaatsen lag er veel mest op de kasseien. Plaatsen waar je niet wil vallen. Zie voor foto's (ook serie van Ingmar) het topic vandaag gefietst
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=120" onclick="window.open(this.href);return false;
We hebben met Ferry wel weer een zieltje voor "De Hel" gewonnen!
Parijs Roubaix 2012 10 juni
Hey Ferryferry1982 schreef:Dat is zeker waar en mijn vrouw zo rationeel als ze is kan niet snappen dat ik nu nog met een Gigantische Glimlach op mijn gezicht loop van een dagje zoals gister..Gastheerg schreef:Gister de finale wezen verkennen vanaf Pont Thibaut tot de wielerbaan. Hinault heeft wel een beetje gelijk. Het is een strontkoers! OP een aantal plaatsen lag er veel mest op de kasseien. Plaatsen waar je niet wil vallen. Zie voor foto's (ook serie van Ingmar) het topic vandaag gefietst
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... &start=120" onclick="window.open(this.href);return false;
We hebben met Ferry wel weer een zieltje voor "De Hel" gewonnen!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
gr vd n..............s
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ik ga eerst eens kijken of het conditioneel realistisch is. Want de afstand zie ik als uitdaging en niet als het probleem. Maar wordt het net als gisteren dat je gewoon overal wind tegen hebt dan wordt het een ander verhaal.diamond schreef:Hey Ferryferry1982 schreef:Dat is zeker waar en mijn vrouw zo rationeel als ze is kan niet snappen dat ik nu nog met een Gigantische Glimlach op mijn gezicht loop van een dagje zoals gister..Gastheerg schreef:Gister de finale wezen verkennen vanaf Pont Thibaut tot de wielerbaan. Hinault heeft wel een beetje gelijk. Het is een strontkoers! OP een aantal plaatsen lag er veel mest op de kasseien. Plaatsen waar je niet wil vallen. Zie voor foto's (ook serie van Ingmar) het topic vandaag gefietst
We hebben met Ferry wel weer een zieltje voor "De Hel" gewonnen!ik heb altijd al een beetje getwijfeld aan je
maar nu weet ik het zeker
ook jij hebt een schroefje los zitten
net zo als ik
dus jij ook PR?????
gr vd n..............s![]()
-
- Forum-lid
Afgelopen zaterdag ook weer wat met m'n camera bezig geweest. Er komt in de loop van de week nog meer maar hier alvast wat huisvlijt over de passage van Carrefour de L'Arbre.
-
- Forum-lid
Lekker filmpje!bottecchia schreef:Afgelopen zaterdag ook weer wat met m'n camera bezig geweest. Er komt in de loop van de week nog meer maar hier alvast wat huisvlijt over de passage van Carrefour de L'Arbre.
Ik heb het parcours van de toerversie nog eens zitten bekijken. Er zitten toch een paar extra lusjes in. En steeds lusjes met extra kasseien en hoogtemeters (oa bij Mons en Pevele).
Ieder die zich rijk rekent met een lichtere editie kon nog wel eens op z'n neus kijken
Het is niet 40 km aanloop minder. Het is 75 km aanloop minder en dik 30 km extra zwaar parcours extra ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Overigens het Bos van Wallers en de finale vanaf Mons en Pevele is helemaal identiek maar tussendoor doe je hier en daar een extra lusje![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
We moeten met elkaar nog wel even gras gaan maaien in het bos hoewel ik denk dat de toereditie geen risico loopt. Als je het gevaarlijk vindt kan je immers over het asfaltpaadje.
Ieder die zich rijk rekent met een lichtere editie kon nog wel eens op z'n neus kijken
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Overigens het Bos van Wallers en de finale vanaf Mons en Pevele is helemaal identiek maar tussendoor doe je hier en daar een extra lusje
We moeten met elkaar nog wel even gras gaan maaien in het bos hoewel ik denk dat de toereditie geen risico loopt. Als je het gevaarlijk vindt kan je immers over het asfaltpaadje.
-
- Forum-lid
Dat laatste vind ik een heel verstandig voorstel!
Niet het asfaltpaadje, maar de grasmaaiert.
walterg schreef:Dat laatste vind ik een heel verstandig voorstel!
-
- Forum-lid
Ik heb me ook ingeschreven en ben nog op zoek naar een hotel in Saint-Quentin. Heeft er hier al iemand geïnformeerd bij welke hotels je je fiets kan stallen en b.v. tussen 5:30 - 6:00 kan ontbijten? Tijdens een vorige editie zat ik met vele andere deelnemers in een hotel in Compiègne en kon je je fiets stallen in een grote ruimte en eten vanaf 05:00.
Ontbijten? Wij brunchen altijd op het Velodrome ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid
Ik heb bij Au Pavé al een tafel gereserveerd om 12:00uur. Met dat korte parcours moet dat geen probleem zijn.
@DrCannondale: Waarom niet gewoon de fiets in de auto. Ik zou voor wat betreft een hotel vooral kijken naar de lokatie ten opzichte van de start.
@DrCannondale: Waarom niet gewoon de fiets in de auto. Ik zou voor wat betreft een hotel vooral kijken naar de lokatie ten opzichte van de start.