Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Nieuwe fiets CAAD10 of ORION

xxl_shadow
Forum-lid

xxl_shadow 30 jan 2012 09:27

Ik ben redelijk verliefd op de CAAD10, nadat iemand me op deze fiets gewezen had.
Lees alleen maar goeie verhalen! En wil binnenkort ergens een proefritje maken...Dikke kans dat ik deze aan ga schaffen
Voeding & recepten voor sporters: http://www.fitnesskeuken.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik fiets best hard voor n sportschool jongen, en ik ben best breed voor een wielrenner....

steve.v.looy
Forum-lid

steve.v.looy 30 jan 2012 09:39

De persoonlijke balans slaat momenteel ook over naar de CAAD10, maar de prijs voor een full carbon ridley deed me dan weer twijfelen.

De vraag is of je dat "meer confortabel" voelt als je nog nooit op een full carbon gereden hebt ;) Ik heb hiervoor gereden op een CAAD5 en dit zal dus mijn enige vergelijkingspunt zijn, ik weet dus niet wat ik ga missen ;)

Gewicht liggen beide frames zeer kort bij elkaar en dat is voor mij minder belangrijk want er is op mijn lichaamsgewicht nog veel meer te sparen dan ik ooit op een fiets kan doen :lol:
MVG
Steve

mikethebike
Forum-lid

mikethebike 30 jan 2012 13:00

Zou met een hoger lichaamsgewicht zelf NOOIT voor carbon gaan. Alu van C'dale is stukken geschikter, ook als je al een keer mocht vallen.
PS Heb ervaring met pling, plong, plok (enkel met plingggggg nog niet. (voor de niet-kenners is dat staal, alu, carbon en titanium).
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

steve.v.looy
Forum-lid

steve.v.looy 31 jan 2012 22:15

OK de beslissing is gevallen

Heb daarstraks de CAAD10 gaan bestellen, foto's volgen nog in het cannondale topic ;)

Bedankt aan iedereen voor de input en hopelijk tot eens ergens op de fiets
MVG
Steve

mikethebike
Forum-lid

mikethebike 31 jan 2012 23:32

Veel geluk ermee! Uitstekende keuze
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

Plaats reactie