Teamkleding op marktplaats
Op marktplaats kom je legio complete teamoutfits (broek+shirt) tegen van de professionele ploegen voor rond de 60 euro.
Heeft iemand hier ervaring mee of dit een beetje van goede kwaliteit is.
Of valt dit onder het kopje.
Als iets te mooi is om waar te zijn.................................
Heeft iemand hier ervaring mee of dit een beetje van goede kwaliteit is.
Of valt dit onder het kopje.
Als iets te mooi is om waar te zijn.................................
Is allemaal spul uit China...dus namaak. Ik heb op die site ook een setje besteld en de kwaliteit is goed, uiteraard minder als het origineel. Op de site zelf betaal je omgerekend 40 euro. Na ruim 3 weken wordt het gratis thuis bezorgd.
Race: Scott Addict 10 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Ik heb ze op marktplaats zien staan alsmede een Chinese website gevonden die ze verkoopt voor 49,99$.
http://www.cycling-jersey.net
Iemand ervaring met daar bestellen?
Scheelt toch weer ruim 20 euro dan het door iemand op marktplaats laten doen.
*Edit* Zag in andere topics ook linkjes staan, dus heb hem even toegevoegd.
http://www.cycling-jersey.net
Iemand ervaring met daar bestellen?
Scheelt toch weer ruim 20 euro dan het door iemand op marktplaats laten doen.
*Edit* Zag in andere topics ook linkjes staan, dus heb hem even toegevoegd.
- robbebopper
- Forum-lid HC
izzibram schreef:Is allemaal spul uit China...dus namaak. Ik heb op die site ook een setje besteld en de kwaliteit is goed, uiteraard minder als het origineel. Op de site zelf betaal je omgerekend 40 euro. Na ruim 3 weken wordt het gratis thuis bezorgd.
Volgens mij komt al het "echte spul", maakt niet uit van welk soort product, allemaal uit China. Dat zegt dus niet per definitie iets over kwaliteit.
Hans_73 schreef:kun je mij ook een PM van deze site mailen
In een ander topic zag ik ook:
http://www.samewood.com
Daar schijnen wel mensen iets gekocht en geleverd te hebben gekregen.
Ik heb eens een setje teamkleding kado gekregen van Sky, ook via marktplaats. Goedkoop en volgens mij prima materiaal. Bovendien was dit shirt bedrukt met de naam van de renner (Geraint Thomas), iets wat bij de versie die je in de winkels koopt niet ziet. Erg tevreden over. Weet alleen niet bij wie de gulle gever dit heeft besteld, maar het kan dus wel prima zijn via marktplaats.
RoDi
ik heb zelf al een paar keer by cyclewear besteld, duurde ff voor ik het binnen had, maar de prijs was het wachten waard, 2x winter en zomer outfit gekocht, bij elkaar nog geen 100euro per keer, duurde +/- 3 weken voordat ik het binnen had, maar heb geen klachten over de kwaliteit
Cyclewear bestel ik vooral kleinere accessoires....en die heb ik altijd binnen enkele dagen binnen.
Kan komen dat ik niet ver van Budel afwoon...waar Cyclewear gevestigd is. Ik ben nota bene geboren in dat dorp
Altijd goede service daar
Kan komen dat ik niet ver van Budel afwoon...waar Cyclewear gevestigd is. Ik ben nota bene geboren in dat dorp
Altijd goede service daar
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra