trp remmen: waar te koop?
-
- Forum-lid HC
http://www.bike-components.de/index.php ... 337&order=" onclick="window.open(this.href);return false;
Een webshop in Duitsland is niet hetzelfde als een dealer in Nederlandwasbeer2006 schreef:http://www.bike-components.de/index.php ... 337&order=
Ja, dat is waar. Ik wil ze alleen graag even in het echt zien. Van een foto kan ik niet goed bepalen of ze goed zullen staan op mijn fiets Als het dan een paar euro meer kost vind ik dat niet zo'n probleem. Als er iemand in de buurt van Arnhem trp r960 remmen op z'n fiets heeft en ik ze een keer mag komen bewonderen, dan ben ik ook al geholpen.
-
- Forum-lid HC
Om een idee te krijgen kun je ook een kijken naar de Tektro R750. Op wat kleine wijzigingen na zijn het technisch dezelfde remmen (tektro = trp) al zal de bling faktor van trp iets hoger zijn.
Technisch zitten deze remmen tussen de Dura Ace en Ultegra in wat ze gewoon prima geschikt maakt en je soms even met andere blokken moet expirirmenteren.
Technisch zitten deze remmen tussen de Dura Ace en Ultegra in wat ze gewoon prima geschikt maakt en je soms even met andere blokken moet expirirmenteren.
- boswielrenner
- Forum-lid
Voor wat het waard is: In een test van Roadbike onlangs, kwamen de TRP remmen er juist als minste uit. Qua remkracht en remgevoel was Campa Record/chorus meen ik het beste. Sram Force, Red, ultegra en Dura Ace allemaal zeer goed.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Is meteen het nadeel van dat soort testen. Een rem wordt getest conform geleverd.... Bij moderne remmen leveren de blokken verreweg het grootste deel van de remprestaties en door deze te wisselen kun je de prestaties ook dramatisch verbeteren...