Sieraden
Sinds 1997 zijn de gele siliconen bandjes van Livestrong in het peloton te vinden. Vele organisaties volgden, voor ieder doel is er wel een bandje op de markt. Het is een hele rage geworden. Er zijn inmiddels zoveel bandjes op de markt dat het niet meer speciaal is om een bandje uit te brengen. Laatst zag ik een andere trend: fietsband dopjes in de kleur groen Helaas zal je deze niet snel terug vinden op koersfietsen, de meeste renners laten deze er immers af. Wielrenners houden ervan zich goed te soigneren innerlijk en uiterlijk. Het gaat er immers naast het fietsen om, om op te vallen. Er is een nieuwe trend te bespeuren. Armbanden en overige sieraden van carbon gemaakt. Tijdens de Tour Downunder was het Kenny van Hummel die opviel met een armband van carbon met een kangoeroe van zilver. Deze armband ging uiteindelijk naar het goede doel. Het leuke van deze sierraden is dat deze ontworpen en gemaakt worden in Nederland, door Ron van den Bosch van http://www.carbonio.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Wie had dat gedacht, de nieuwe trend komt dit keer uit Nederland. Is er iemand die ervaring heeft met sieraden van carbon? Ze zien er tof uit. Of heeft iemand een nieuwe trend ontdekt in het peloton naast de carbon sieraden en fietsen?
Laatst gewijzigd door cyclist69 op 13 feb 2012 12:56, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het artikel over Kenny van Hummel gevonden.
http://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/bla ... 50601.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is nog niet gelukt om een foto te plaatsen.
http://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/bla ... 50601.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is nog niet gelukt om een foto te plaatsen.
Laatst gewijzigd door cyclist69 op 13 feb 2012 12:55, 2 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
SPAM!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja ja, jij meld je speciaal aan op 12 febr om dit als 1e post te melden....cyclist69 schreef:Geen spam.
Het gaat om het nieuws artikel van de Tour Down Under.
Wie heeft er ervaring met sierraden van carbon?
Less is bore
Duidelijk gevalletje SPAM, lijkt me inderdaad. Alleen, zijn de mods op vakantie ofzo?daniel1975 schreef:Ja ja, jij meld je speciaal aan op 12 febr om dit als 1e post te melden....cyclist69 schreef:Geen spam.
Het gaat om het nieuws artikel van de Tour Down Under.
Wie heeft er ervaring met sierraden van carbon?
-
- Forum-lid
ik krijg pijn in mijn ogen van die blauwe tekst..
Geen Spam!
Ik heb belangstelling voor sieraden van carbon en ben nieuwschierig naar ervaringen en of er nog meer aanbieders zijn.
Dus laat mij graag informeren door het forum
Overigens heb 12 feb een neiuwe account moeten aanmaken omdat de oude niet meer werkte.
Ik heb belangstelling voor sieraden van carbon en ben nieuwschierig naar ervaringen en of er nog meer aanbieders zijn.
Dus laat mij graag informeren door het forum
Overigens heb 12 feb een neiuwe account moeten aanmaken omdat de oude niet meer werkte.
Laatst gewijzigd door cyclist69 op 13 feb 2012 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.