*grinnik*lvgh schreef:Waarom maak je niet gewoon een blog aan dit is toch niks voor het Fiets forum dit is een fietsforum waar we graag over fietsgerelateerde zaken lezen als iedereen hier zomaar van alles zou posten hebben de mods helemaal een dagtaak aan het sluiten van dit soort topics vriendelijk bedankt en sorry voor het gebrek aan spelfouten ik kon het niet opbrengen om die naast het overslaan van elke vorm van interpunctie ook toe te voegen.
holland
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
Hhhh, waarom doe je dan mee aan zo'n programmalaika schreef:....,waar we helemaal geen zin in hadden.,
What makes the boat go faster?
Soms moet je er nou eenmaal wat voor over hebben om je doel te bereiken, ook al is het niet leuk. Om toch een bruggetje te maken met het wielrennen, ik denk niet dat wielrenners altijd de pers altijd te woord willen staan. Maar het is nu eenmaal 'part of the job'.liviolivius schreef:Hhhh, waarom doe je dan mee aan zo'n programmalaika schreef:....,waar we helemaal geen zin in hadden.,
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, zo houden we het fietsforum een beetje schoon
Less is bore
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Censuur op het forum, bah! Verwijder dan gelijk het hele topic. Dan weet je ook niet wat je mist